تقدیر مدیران تیم بسکتبال شهرداری گرگان از هواداران

تقدیر مدیران تیم بسکتبال شهرداری گرگان از هواداران

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، حسن افروشه در خصوص بازی روز دوشنبه تیم بسکتبال شهرداری گرگان برابر تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان که منجر به باخت گرگان شد، ضمن عذرخواهی از هواداران بخاطر این باخت اظهار کرد: متاسفانه در این بازی در غیبت دو نفر از بازیکنان به دلیل مصدومیت با بازی بسیار خوب تیم مقابل روبرو شدیم.
وی ادامه داد: مصدومیت «روزبه ارغوان» و عدم دارا بودن شرایط آرمانی برای بازی توسط «پری پتی» و خستگی بازی برابر تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام باعث شد در این دیدار نتیجه دلخواه را کسب نکنیم.
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان تصریح کرد: انشاالله برای بازی برابر تیم بسکتبال ذوب آهن از آمادگی مطلوبی برخوردار خواهد بود و برای کسب پیروزی در این دیدار به اصفهان خواهیم رفت.
افروشه بیان کرد: با کسب این پیروزی تیم در پایان نیم فصل در جایگاه قهرمانی نیم فصل قرار خواهد گرفت.
وی اضافه کرد: برای تقویت تیم در نیم فصل دوم یک بازیکن خوب که سابقه بازی در شهرداری گرگان هم داشته را جذب کردیم که طی دو روز آینده به تیم ملحق خواهد شد و به تیم کمک خواهد کرد.
وی متذکر شد: به امید اینکه تیم بسکتبال شهرداری گرگان به جایگاه واقعی خودش دست پیدا کند و در این فصل در جایگاه قهرمانی قرار گیرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات