رهاسازی یک قلاده روباه در زیستگاه طبیعی

رهاسازی یک قلاده روباه در زیستگاه طبیعی

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،یک قلاده روباه مصدوم در اثر تصادف خودرو در حاشیه شهر کرمانشاه با کمک محیط بانان اداره محیط زیست شهرستان کرمانشاه و کلینیک دامپزشکی مداوا و در زیستگاه طبیعی رهاسازی شد.

محمدحسین فلاحتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرمانشاه گفت : روباه مصدوم توسط محیط بانان محیط زیست به کلینیک دامپزشکی کرمانشاه جهت تیمار انتقال داده شد که مدتی تحت مداوا قرار گرفت و پس از بهبودی و اطمینان از سلامت آن، توسط محیط بانان در زیستگاه‌های طبیعی استان رهاسازی شد.

فلاحتی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از دوستداران و همیاران محیط زیست از عموم مردم استان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی مراتب را سریعاً با شماره تلفن ۱۵۴۰ در میان بگذارند
دستگیری یک نفر شکارچی متخلف

یک نفر شکارچی متخلف که اقدام به شکار یک راس بز وحشی و ۲ قطعه کبک در منطقه حفاظت شده بیستون کرده بود توسط مامورین یگان حفاظت محیط زیست اداره شهرستان کرمانشاه دستگیر شد.

محمدحسین فلاحتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرمانشاه گفت: در پی پایش و بررسی بعمل آمده مبنی بر شکار یک راس بز وحشی توسط یک نفر شکارچی متخلف در کرمانشاه، مامورین یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان با حکم قضایی ورود به منزل متخلف، موفق به کشف و ضبط لاشه یک راس بز وحشی و ۲ قطعه کبک از وی شدند.

او افزود: فرد متخلف برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرمانشاه افزود: همکاران و مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بصورت شبانه روز در حال پایش مناطق تحت مدیریت هستند و در صورت مشاهده با هرگونه تخلف زیست محیطی مطابق با ضوابط و مقررات قانونی به شدت برخورد خواهیم کرد.

فلاحتی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از دوستداران و همیاران محیط زیست از عموم مردم استان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی مراتب را سریعاً با شماره تلفن ۱۵۴۰ در میان بگذارند .

لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات