لزوم همراهی بازرسان در کنار مدیران مجموعه‌های اجرایی

لزوم همراهی بازرسان در کنار مدیران مجموعه‌های اجرایی

لزوم همراهی بازرسان در کنار مدیران مجموعه‌های اجرایی

مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری مشهد گفت: اعمال تغییرات و جابه جایی نیرو‌ها به منظور پویایی و ارتقاء سیستم اداری امری اجتناب ناپذیر است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمد یوسف پیروی در جلسه تکریم و معارفه رییس اداره بازرسی شهرداری منطقه ثامن با عنوان این مطلب خاطرنشان کرد: بر همین اساس طبق سیاست‌های کلی شهردار، مجموعه مدیریت شهری و تصمیمات کلان و سیاستگذاری حوزه بازرسی تغییرات و جابه جایی را در بین روسای ادارات بازرسی مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری صورت داده ایم.
وی ادامه داد: بازرسان هرچه بیشتر بتوانند در کنار مدیران مجموعه‌های اجرایی قرار گرفته و فرآیند‌ها و رویه‌های سازمانی را شفاف‌تر و بازتر کنند، به طور یقین از ایجاد دغدغه، نگرانی و بروز مشکلات احتمالی در آینده اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها پیشگیری و در تصمیم گیری‌های مطمئن و ایمن‌تر یاری گر مدیران باشند.
شفاف سازی و پیشگیری از بروز فساد در گرو وجود فعال و موثر بازرسان
در ادامه سید مصطفی نعمتی، شهردار منطقه ثامن گفت: بهبود عملکرد، شفاف سازی و پیشگیری از بروز خطا و فساد‌های احتمالی در سیستم‌های اداری در گرو وجود فعال و موثر بازرسان است.
وی ادامه داد: در طرح ملی نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی، که از سال ١٣٧۴ به طور رسمی توسط مجموعه مدیریت شهری و نهاد مجری طرح آغاز شده، و اکنون به پیشرفت ۵٢ درصدی در کل اجرای طرح و پیشرفت تقریبا ۶٣ درصدی در زیرساخت‌ها رسیده است، پروژه‌های متعددی وجود دارد.
نعمتی تصریح کرد: در افق این طرح ملی، برنامه ریزی‌ها و هدف گذاری‌های ویژه‌ای به منظور افزایش فضای سبز اطراف حرم از ٢ونیم هکتار به ۶٧ هکتار، ایجاد ٨۶ هکتار خیابان و معبر، حفظ و احیاء ٣٩ اثر تاریخی، ایجاد بیش از ١۵٠ هزار تخت اقامتی و غیره، با هدف حفظ و بازگرداندن مجاوران حریم امن رضوی به منطقه و خدمت رسانی بهتر به زائران و شهروندان، توسط مجموعه مدیریت شهری تبیین و تدوین شده که اجرای دقیق‌تر و مطلوب‌تر آن‌ها قطعا نیاز به کنترل و بازرسی مداوم دارند.
شهردار منطقه ثامن گفت: بر این باوریم که خوشبختانه در مجموعه نهاد مجری طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی، مجموعه‌ای از کارکنان پاکدست و خدوم، حول محور خدمت رسانی به زائران و مجاوران امام مهربانی‌ها مشغول به انجام وظیفه هستند، اما از آنجایی که انسان‌ها به طور ذاتی از خطا و اشتباه مصون نیستند، نیاز مداوم به بحث کنترل و نظارت جهت بهبود عملکرد و جلوگیری از خطا و فساد‌های احتمالی در سیستم و شفاف سازی اقدامات امری لازم و ضروری است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات