ایرج شهین باهر: پیگیر مشکلات خانواده‌های دو پاکبان جان‌باخته هستیم

ایرج شهین باهر: پیگیر مشکلات خانواده‌های دو پاکبان جان‌باخته هستیم

به گزارش شهریار، ایرج شهین باهر عصر امروز پنجشنبه به همراه شهرام دبیری به منزل مرحومین حمید ملک زاده و موسی پاشازاده رفت تا با خانواده این دو پاکبان جان باخته دیدار و پیگیر مشکلات آنها باشد.

در این دیدار شهردار تبریز ضمن دلجویی از خانواده دو پاکبان فقید، گفت: تلاش ما حل مشکلات خانواده های این دو پاکبان زحمتکش و وظیفه شناس است.

او ادامه داد: جان باختن این دو پاکبان عزیز، اتفاقی غیرقابل پیش بینی بود ولی وظیفه ماست که از خانواده های آنها حمایت کنیم.

ایرج شهین باهر با اشاره به پیگیری مشکلات خانواده  های ملک زاده و پاشازاده، عنوان کرد: این دو خانواده مشکلاتی دارند که به شکل جدی پیگیر آن هستیم و تلاش می کنیم تا با برطرف کردن آنها، اندکی از اندوه و غم خانواده های این دو پاکبان خدوم را برطرف کنیم.

او گفت: پاکیزگی شهر تبریز مرهون زحمات شبانه روزی کارگران و پاکبانان شهرداری است و مصیبتی که برای دو پاکبان شهرداری رخ داد، شامل همه می شود و باید کاری کنیم که فشار این نقصان را خانواده های آنها احساس نکنند.

در این دیدار همچنین شهرام دبیری رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، گفت: خانواده های دو پاکبان فقید شهرداری با مشکلات زیادی مواجه هستند که بر حسب وظیفه، در پی برطرف کردن آن هستیم.

وی ادامه داد: خانواده مرحوم پاشازاده و مرحوم ملک زاده به لحاظ مالی دچار مشکل و بدهی بانکی هستند که این بدهی ها با لایحه ای که در شورا تصویب خواهد  شد سعی خواهیم کرد تا شهرداری آن را پرداخت کند.

زنده‌یاد "حمید ملک زاده" و زنده یاد "موسی پاشازاده"، دو تن از پاکبانان سخت‌کوش و خدوم شهرداری منطقه ۵ تبریز سه هفته پیش در حین انجام وظیفه بر اثر سانحه تصادف در اتوبان پاسداران جان خود را از دست دادند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات