پوشش 14 مورد آتش سوزی حادثه و خدمات ایمنی تنها در 24 ساعت گذشته در رشت/ آتش نشانی رشت

پوشش 14 مورد آتش سوزی حادثه و خدمات ایمنی تنها در 24 ساعت گذشته در رشت/ آتش نشانی رشت

125 رشت به گزارش خبرنگار تحریریه خبر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، آتش نشانان 14 ایستگاه آتش نشانی رشت در شیفت کاری گذشته27 آذر 98 بالغ 14 عملیات اطفای آتش، حادثه و خدمات ایمنی را پوشش دادند.

همین گزارش حاکی است: در آتش سوزی های رخ داده شده شاهد دو مورد آتش سوزی ضایعات بودیم که یک مورد آن بواسطه مجاورت با سقف منزل مسکونی موجبات بروز آتش سوزی و خسارت به سقف منزل را فراهم نمود که با تلاش آتش نشانان از گسترش و پیشروی آن جلوگیری شد.

گفتنی است: بی احتیاطی در قرار دادن بخاری برقی و نیز گاز پیک نیکی روشن و و دو مورد نشت گاز از و رسیدن شعله به آن موجبات بروز آتش سوزی در چهار مکان مختلف در سطح شهر " آپارتمان ،مغازه و کارگاه" شد که بدین وسیله به شهروندان توصیه می شود بهنگام استفاده از وسایل گاز سوز و برقی نکات ایمنی بخصوص قرار ندادن اینگونه وسایل جنب اجسام قابل اشتعال" کاغذ، پرده، پارچه، فروش و.... خودداری نمایند.

هنچنین تصادف دو خودروی سواری و خاور در جاده جیرده رشت که بعللی با یکدیگر برخورد داشتند، دیگر عملیات آتش نشانان بوده که بواسطه بروز آتش سوزی در خودروی سواری آتش نشانان سریعا نسبت به مهار و اطفای آتش سوزی اقدام کردند که در این حادثه دو شهروند 31 و 23 از ناحیه دست ، پا و صورت دچار آسیب شدند و به بیمارستان انتقال یافتند.

محبوس شدن سالمند 89 ساله در حمام منزل مسکونی بعلت خرابی و نقص قفل درب موجبات ایتمداد از آتش نشانان شد که سریعا تیم نجات بدون هیچ گونه آسیبی نسبت به نجات شهروند اقدام کردند که بدینوسیله به شهروندان توصیه می شود جهت پیشگیری از چنین حوادثی نسبت به تعمیر و یا تعویض قفل درب های معیوب املاک تحت تملک اقدام نمایند.

شایان ذکر است: دو مورد نجات حیوانات، یک مورد اطفای آتش سوزی خودروی سواری و سه مورد خدمات ایمنی از دیگر عملیات های آتش نشانان در 24 ساعت گذشته بوده که بدینواسطه روز خوب و بدون حادثه ای برای تمامی شما شهروندان عزیز از خداوند منان خواستاریم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری رشت

    منبع خبر

    شهرداری رشت

    شهرداری رشت یک شهرداری در شهر رشت می باشد

      نظرات