«چله نشینی» هدیه یلدای شهرداری به شهروندان اراکی

«چله نشینی» هدیه یلدای شهرداری به شهروندان اراکی

‍ #چله_نشینی



به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک، وهاب حمزه لو با اعلام این خبر گفت:با هدف ایجاد و تقویت روحیه شادی اجتماعی در شهروندان و همچنین پاسداشت آیین های سنتی و باستانی یلدا، پویش مجازی و محیطی «چله نشینی» به مناسبت یلدا، در شهر اراک برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود:در این پویش ۶ گروه نمایش خیابانی و پرفورمنس در تاریخ شنبه ۳۰ آذرماه ۹۸ در میادین اصلی و برخی اماکن تاریخی شهر اراک به اجرای نمایش هایی برگرفته از شاهنامه می‌پردازند.

ایشان همچنین بیان داشت: پویش مجازی #چلهنشینی نیز از تاریخ ۳۰ آذر لغایت۱۵ دی ماه، در محیط های پر کاربر فضای مجازی فعالیت دارد، در این پویش مجازی شهروندان می‌توانند عکس های یلدایی خود را بدون محدودیت در تعداد پست های منتشره با هشتگ ویژه #چلهنشینی در فضای مجازی نشر دهند و در قرعه کشی یکصد جایزه نفیس شرکت کنند.

مدیر اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک گفت: شهروندان عزیز اراکی همچنین می‌توانند با مراجعه به ربات تلگرامی «اراک من» به نشانی @arakemanbot کارت های تبریک ویژه و اختصاصی خود را برای هدیه به عزیزانشان با طرح های ویژه یلدا دریافت کنند.

وی در پایان تاکید نمود: شهروندان تا پایان روز یکشنبه ۱۵ دی ماه سال جاری، فرصت دارند عکس ها و کارت های تبریک خود را برای شرکت در قرعه کشی جوایز این پویش در فضای مجازی منتشر کنند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات