بازدید سرزده معاون هماهنگی...

در برنامه بازدیدهای سرزده معاون عمرانی استاندار از دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها، ‌محسن صادقیان از منطقه دو شهرداری یزد بازدید ‌کرد ‌و گفت: با جدیت برنامه‌های پیشگیری و برخورد با تخلفات ساخت و ساز را اجرایی می کنیم.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد – محسن صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از منطقه دو شهرداری یزد بازدید ‌کرد.

وی در این بازدید سرزده با مدیر منطقه و تعدادی از کارکنان این شهرداری دیدار و درخصوص مباحث فنی و شناسایی زمین های دولتی سطح شهر مذاکره نمود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این نشست ضمن استقبال از توضیحات مدیر منطقه و کارمندان این شهرداری و تشکر از اقدامات منطقه دو شهرداری یزد در شناسایی زمین های دولتی و غیردولتی در جهت استفاده بهینه و همچنین جلوگیری از تفکیک های غیرمجاز، گفت: با جدیت برنامه های پیشگیری و برخورد با تخلفات ساخت و ساز را اجرایی می کنیم.
‌صادقیان خاطرنشان کرد: گام به گام با برداشتن مشکلات پیش روی مردم در گرفتن پروانه ساخت، بهبود فرآیندهای اداری و در نهایت برخورد با تخلفات ساخت و ساز، این موضوع را اجرا‌یی خواهیم کرد.
سیدابوالفضل کشفی مدیر منطقه دو شهرداری یزد ‌نیز در خصوص شناسایی زمین های دولتی در این منطقه و همچنین زمین های بزرگ با مساحت بیشتر از ۲۰۰۰ مترمربع که استعداد تفکیک یا استفاده در امر ساخت و ساز مسکن دارند، توضیحاتی داد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات