نشست منطقه ای مدیران دفتر مطالعات با موضوع «خودکارسازی و برخط...

با حضور مدیران دفتر مطالعات پایه منابع آب و کارشناسان الکترونیک استانهای شمالغرب کشور، گردهمایی با موضوع «خودکارسازی و برخط نمودن ایستگاههای سنجش منابع آب و هواشناسی» برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اردبیل، در این گردهمایی که به میزبانی شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی برگزار شد، 7 استان آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، همدان، کرمانشاه و کردستان در خصوص خودکارسازی و برخط نمودن و بهره برداری از ایستگاهها بحث و تبادل نظر کردند.

همچنین در این جلسه مقرر گردید این جلسات به صورت منطقه ای برگزار و پس از تجمیع نظرات و پیشنهادات اعضا نتایج در اختیار شرکت مدیریت منابع آب ایران قرار گیرد.

در این گردهمایی مباحث مختلفی از جمله تجهیزات الکترونیکی سنجش منابع آب، چالشها و مشکلات در فرآیند انتخاب، خرید، نصب و راه اندازی ایستگاههای الکترونیکی سنجش منابع آب سطحی و همچنین عملکرد شرکتهای تامین کننده و تولید کننده داخلی مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه این گردهمایی مدیران دفاتر مطالعات پایه منابع آب هر یک از استانها تجربیات، نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص محور ها و مباحث مطرح شده ارائه داده و نحوه تامین بودجه سالانه موردنیاز و مشکلات و چالشهای بهره برداری و نگهداری، کالیبراسیون، بیمه سرقت و حوادث طبیعی را مورد بررسی قرار دادند.

# هرهفته_الف_ب_ایران

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات