اعلام نیاز‌های فناورانه توزیع برق فارس به شرکت‌های دانش‌بنیان

اعلام نیاز‌های فناورانه توزیع برق فارس به شرکت‌های دانش‌بنیان

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در این باره گفت: رویداد نیاز‌های فناورانه این شرکت در سه محور شامل کشف روش‌های ایجاد ارتباط دوسویه اثربخش ذی‌نفعان، روش‌های جدید در مدیریت مصرف برق و ایده‌های نوین برای جذب سرمایه‌گذار مطرح شد تا شرکت‌های دانش‌بنیان طرح‌ها و راهکار‌های علمی برای رفع آنها ارائه دهند.
احمدرضا خسروی، با بیان اینکه در شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با ۳۷ هزار کیلومتر شبکه برق‌رسانی و حدود ۴۵ هزار پست برق به سراسر استان، برق‌رسانی می‌شود، افزود: برای پایش تجهیزات و رصد خدمات ارائه شده علاوه بر نیرو‌های شرکت به همکاری مشترکان نیازمندیم.
خسروی، هدف از برگزاری این رویداد را ارائه راهکار‌های فناورانه برای تقویت ارتباط و همکاری مردم از سوی شرکت‌های دانش‌بنیان عنوان کرد و اظهار داشت: از شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپی در سطح استان و مستقر در پارک علم و فناوری فارس برای حضور در این رویداد دعوت شد تا نیاز‌های شرکت توزیع نیروی برق استان را بررسی و طرح‌های علمی خود را ارائه دهند.
این مقام مسئول افزود: در این رویداد شرکت‌های دانش‌بنیان و افراد با هر نوع تخصص و مدرک تحصیلی و حتی بدون داشتن سابقه اجرایی در حوزه‌های فناورانه امکان ارائه ایده‌های جدید برای رفع نیاز‌های صنعت برق استان فارس داشتند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس یادآور شد: شرکت‌کنندگان در این رویداد یک هفته فرصت دارند طرح‌های نوآورانه خود را بر رفع نیاز‌های فناورانه شرکت توزیع نیروی برق استان فارس ارائه دهند و پس از داوری طرح‌های ارائه شده، زمینه عملیاتی شدن ایده‌های برتر فراهم خواهد شد.
لازم به ذکر است، نخستین رویداد معرفی نیازهای فناورانه در استان فارس با همت شرکت توزیع نیروی برق استان فارس و همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پارک علم و فناوری فارس و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس برگزار شد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات