گزارش  برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه سال1398 + تصاویر

گزارش برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه سال1398 + تصاویر

به دنبال عدم رسمیت یافتن نوبت اول مجمع عمومی عادی سالیانه سال ۱۳۹۸ سازمان در روز سه شنبه ۱۹ آذر ماه ۱۳۹۸، نوبت دوم این مجمع روز چهارشنبه ۲۷ آذر ماه با حضور پرشور اعضای سازمان و با نظارت نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی استان البرز، در محل سالن حافظ موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر برگزار شد.

در ابتدای مراسم و پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و سرود ملی، ریاست سازمان ضمن خوشامد گویی به اعضای شرکت کننده در مجمع و نماینده اداره کل راه و شهرسازی، با اعلام اسامی مسن ترین و جوانترین عضو حاضر در مجمع به عنوان رییس و منشی هیات رییسه موقت انتخاب ناظران موقت را برگزار کرد.

سپس بعد از تحویل مستندات مجمع از سوی ریاست سازمان به هیات رییسه موقت، مراحل فراخوان داوطلبان ریاست، منشی و ناظران اصلی مجمع توسط هیات رییسه موقت به انجام رسید.

بدین ترتیب هیات رییسه اصلی مجمع با انتخاب آقای مهندس جواد سیدی به عنوان رییس، آقای مهندس کریم جهانی به عنوان منشی و آقایان مهندسان صمد طلوعی و امیرحسین حجازیان به عنوان ناظران هیات رییسه اصلی، وارد دستور جلسه مجمع شدند.

از نکات قابل توجه در این مجمع طرح سوالات موافقان و مخالفان و پاسخگویی شفاف به همه سوالات از سوی اعضای هیات مدیره و بازرسان سازمان بود.

در ادامه مجمع عمومی سازمان، تراز مالی سال ۱۳۹۷ و بودجه پیشنهادی هیات مدیره برای سال ۱۳۹۹ سازمان را به تصویب رساند.
























لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز یک انجمن در شهر کرج می باشد

    نظرات