با همت هیات مدیره سازمان صورت می گیرد:

با همت هیات مدیره سازمان صورت می گیرد:

ساخت دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان گلستان در  کلاله

محمد ابراهیم پور رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان از احداث ساختمان دفتر نمایندگی کلاله خبر داد و افزود: یکی از برنامه های سازمان، این است که تمامی شهرستان های استان گلستان یک دفتر نمایندگی نظام‌مهندسی داشته باشد تا ارائه خدمات به مردم تسهیل شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان ، ابراهیم پور با بیان اینکه کلاله تا به امروز نیز دفتر نمایندگی نظام‌مهندسی داشته است، افزود: ساختمان این دفتر استیجاری بوده است و هیات مدیره سازمان در نظر دارد تا ساختمانی در خور شان مهندسان را برای این دفتر نمایندگی احداث نماید.

رییس هیات مدیره سازمان با بیان اینکه نظام مهندسی اعتبارات دولتی ندارد، گفت: این نظام با منابع اعتباری خود هزینه‌ها را تامین می‌کند و اعضا با حضور به موقع در مجامع این سازمان می توانند نقش موثری در حمایت از اهداف این سازمان جهت تحقق برنامه ها داشته باشند. وی در ادامه افزود: در جلسه مورخ ۹۸/۰۹/۲۳هیات مدیره سازمان با اختصاص اعتبار مبلغ سه میلیارد ریال با رعایت آیین نامه معاملاتی سازمان جهت احداث اسکلت و فونداسیون این دفتر موافقت شد.

رییس سازمان خاطر نشان کرد در تلاش هستیم تا  به زودی ساخت این دفتر نمایندگی به پایان برسد و در آینده نزدیک شاهد افتتاح آن باشیم تا بتوانیم با ارائه مناسب خدمات، رضایتمندی اعضاء و مراجعان را کسب نماییم.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان یک انجمن در شهر گرگان می باشد

      نظرات