آغاز به کار سالن تغسیل آرامستان رضوان به صورت رسمی

آغاز به کار سالن تغسیل آرامستان رضوان به صورت رسمی

آغاز به کار سالن تغسیل آرامستان رضوان به صورت رسمی

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد در حاشیه بازدید از آرامستان های متروکه شهر مشهد درخصوص برنامه های مدیریت شهری برای جلوگیری از دفن غیرمجاز در این آرامستان ها گفت: تعدادی از آرامستان ها که از سال ۸۸ به عنوان آرامستان متروکه مطرح شده و شورای بهداشت نیز دفن در آنها را ممنوع اعلام کرده، تحت مدیریت سازمان آرامستان های مشهد قرار گرفته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مهدی یعقوبی با عنوان این مطلب افزود: شهرداری مشهد برای ارائه خدمات بهتر به افرادی که برای قبور موجود به این محل ها مراجعه می کنند و با توجه به نزدیکی این قبور به محل های مسکونی و همچنین عدم دفن جدید در آنها در تلاش برای ارائه خدمات بهتر است.
وی ادامه داد: به دنبال ارائه خدمات بهتر هستیم، برخی از این آرامستان ها شرایطی دارند که باید با ایجاد فضای سبز به یک محیط مناسب تر تبدیل شوند.
معاون شهردار مشهد اعلام کرد: برای سایر آرامستان ها، تقویت بیشتر موضوع نگهداری و انتظامات را خواهیم داشت تا مشکلی برای ساکنین اطراف محدوده ها ایجاد نشود.
یعقوبی خاطرنشان کرد: در ادامه نیز از آرامستان رضوان بازدید شد که از امروز غسالخانه این محل به طور کامل فعال شده و با بهترین کیفیت پذیرش خواهد داشت.
وی افزود: از فردا پذیرش و تدفین در بهشت رضوان به صورت رسمی برای محل ها و بیمارستان هایی که به این محل نزدیک هستند، را خواهیم داشت.
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: مسیر دسترسی فعلی آرامستان نیز به طول ۷ کیلومتر انجام شده است، همچنین ۲۰۰ متر از مسیر برای روکش آسفالت آماده که ظرف ۲ هفته آینده انجام خواهد شد.
وی تصریح کرد: این مسیر کوتاه ترین مسیر از سمت جاده کلات است که از طرف دوهفته آینده چنانچه شرایط جوی اجازه دهد به طور کامل ایجاد خواهد شد و کنار گذر شمالی این مسیر برای دسترسی نزدیک متناسب با نیازی که برای دسترسی احساس شود بازگشایی می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات