‍  مسعود کاظمی شهردار لاهیجان، در نشست مشترک مدیریت شهری که بمناسبت گرامیداشت 27 آذر سالروز شهادت دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه در محل شورای شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ، جنگ تحمیلی و شهدای روحانی و طلاب اظهار داشت : از خجسته ترین پیامدهای انقلاب اسلامی وحدت حوزه و دانشگاه بوده است .

‍ مسعود کاظمی شهردار لاهیجان، در نشست مشترک مدیریت شهری که بمناسبت گرامیداشت 27 آذر سالروز شهادت دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه در محل شورای شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ، جنگ تحمیلی و شهدای روحانی و طلاب اظهار داشت : از خجسته ترین پیامدهای انقلاب اسلامی وحدت حوزه و دانشگاه بوده است .

‍  مسعود کاظمی شهردار لاهیجان، در نشست مشترک مدیریت شهری که بمناسبت گرامیداشت 27 آذر سالروز شهادت دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه در محل شورای شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ، جنگ تحمیلی و شهدای روحانی و طلاب اظهار داشت : از خجسته ترین پیامدهای انقلاب اسلامی وحدت حوزه و دانشگاه بوده است .
وی گفت : دانشگاه همواره جایگاه آموزش و کاوش در حوزه اندیشه های علمی بوده است و رسالت بلند آنان سوق دادن جامعه به سوی مقاصد بلند فرهنگی و اجتماعی است. از طرفی حوزه های علمیه در جامعه دینی و نظام ما دارای جایگاهی بس مهم و والا هستند و نقش حوزه ها در حرکت اسلامی و تربیت جامعه بسیار حساس و سرنوشت ساز است.
وی گفت : یکی از ملموس ترین و عینی ترین زمینه های تقارب و همکاری این دو نهاد اتخاذ شیوه های مشترک آموزشی ـ پژوهشی است.
شهردار لاهیجان با قدردانی از ریاست شورای شهر برای این ابتکار عمل و تجلیل از واعظان و علمای به نام و پیشکسوت لاهیجان افزود : حجت الإسلام مشفق ، ادیب ، تقوایی، رفیعی و رحیمی از علمای محبوب لاهیجان و منشا خدمات ارزنده‌ای برای این شهر هستند و ایشان در مسیر نشر معارف دینی متحمل زحمات بسیاری شده و امروز باید این خدمات قدر داشته شود.
حجت الإسلام والمسلمین سلیمانی امام جمعه شهرستان لاهیجان نیز طی سخنانی اظهار داشت : بسیار خوشحالیم و مایه افتخار است که در این ابتکار جالب عزیزان شورای شهر گرد هم برای تجلیل از علمای شاخص و عزیزان پیشکسوت دینی جمع شدیم .
وی از حسن توجه مدیریت شهری برای توجه به مدینه دینی و حیات دینی شهر لاهیجان در سالروز شهادت دکتر مفتح و روز گرامیداشت وحدت حوزه و دانشگاه قدردانی نمود و افزود : حضور علمای برجسته لاهیجان با وجود کهولت سن و کسالت جسمی در جلسه شورای شهر نشان از خلوص نیت اعضای شورای شهر و شهردار لاهیجان است و با قدردانی از حضور اساتید دانشگاه در این نشست، گفت: اگر جامعه دانشگاهی و جامعه حوزوی نتواند شکافی را که دشمن قصد ایجاد آن در بین مسئولین را دارد ، پر کند و همدل و هم جهت نباشد قطعاً مردم ضرر خواهند کرد . وی گفت : الحمد ا... این همدلی و وحدت در این سالها اجرا شده است .
وی از عالمان دینی و اساتید دانشگاه بعنوان دوبال مهم برای پیشبرد امور یاد کرد و افزود : لاهیجان با سابقه ای که در حوزه علوم دینی و علوم دانشگاهی دارد ، پیوندی تنگانگ بین حوزه و دانشگاه است .


لینک اصل خبر در سایت شهرداری لاهیجان

    منبع خبر

    شهرداری لاهیجان

    شهرداری لاهیجان

    شهرداری لاهیجان یک شهرداری در شهر لاهیجان می باشد

      نظرات