طرح ویژه نظارتی مصالح ساختمانی ازامروز اجرا می شود

طرح ویژه نظارتی مصالح ساختمانی ازامروز اجرا می شود

www.BanaNews.irمدیرکل دفتر نظارت بر کالاهای فلزی و معدنی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان از اجرای طرح ویژه نظارتی مصالح ساختمانی از شنبه ۲۵ تیرماه به مدت ۲ هفته خبرداد .

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ' شهرام میرآخورلو‌' به ایرنا گفت: ‌سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان به دلیل ضرورت جلوگیری از تضییع حقوق مصرف کننده با هر گونه اختفاء،‌امتناع از عرضه سیمان و اخلال در عرضه اعم از تولید و توزیع برخورد می کند .

وی توضیح داد: ‌با توجه به فرارسیدن فصل ساخت و ساز،‌ افزایش تقاضا و به منظور و نظارت بر عملکرد صحیح بر بازار ضرورت دارد کلیه واحدهای تولیدی و توزیعی نسبت به عرضه به موقع و جلوگیری از انباشت کالا اهتمام ویژه داشته باشند.

مقام مسئول در سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان با بیان اینکه ،‌‌ خرداد ماه گذشته اخلالی در روند عرضه از سوی واحدهای تولیدی صورت گرفت ، افزود:‌عوامل سود جو اقدام به جمع آوری سیمان به جهت انتفاع از تغییرات اقدام نمودند و روند قیمت بازار آزاد سیمان (مصرف کننده ) دچار روند صعودی شده بود که با اصلاح روند تشدید گردید .

وی یادآور شد :‌ افزایش قیمت سیمان طی مصوبه کمیته ماد یک طرح جامع سیمان و اصلاح قیمت سیمان فله ای تیپ یک به عنوان نرخ پایه سیمان برای مصرف کننده تا رقم ۷۴ هزار تومان به ازای هر تن فله تعیین شده است .

 

 

    نظرات