قائدی در مراسم ون‌های مناسب‌سازی شده جانبازان و معلولان: شیراز باید محل زندگی آسان همه اقشار باشد

قائدی در مراسم ون‌های مناسب‌سازی شده جانبازان و معلولان: شیراز باید محل زندگی آسان همه اقشار باشد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، دکتر نواب قائدی در آیین رونمایی از ون‌های مناسب‌سازی شده ویژه جانبازان و معلولان بر ایجاد امکانات و تجهیزات برای این قشر از جامعه تاکید کرد و گفت: فراهم کردن تسهیلات و ایجاد امکانات برای جانبازان و معلولان باید در اولویت فعالیت‌ها باشد.

وی خاط نشان کرد: حق طبیعی جانبازان و معلولان است که همانند سایر مردم از فضاها، امکانات و تجهیزات شهری بهره ببرند.

قائدی با اشاره به این مطلب که از ابتدای شروع به کار شورای پنجم تمام تلاشمان بر این بوده که شرایط خوبی را برای ایجاد یک شهر در دسترس برای همه مردم مهیا کنیم، گفت: جای بسی خوشحالی است که یکی از طرح‌های کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز (راه‌اندازی سامانه ویژه جانبازان و معلولان) مورد بهره‌برداری و استفاده جانبازان و معلولان عزیز قرار گرفته است.

وی ضمن تقدیر از حمایت های دیگر اعضای شورای شهر و تلاش شهردار شیراز در اجرای این طرح، با بیان اینکه شهرداری گام اول برای اجرای این طرح را به خوبی برداشته است، ابراز امیدواری کرد که راه‌اندازی سامانه ویژه جانبازان و معلولان، پایه‌گذار پویشی اجتماعی برای گسترش وادامه این فعالیت باشد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز خواستار مساعدت خیرین شهر شیراز و استان فارس برای توسعه این طرح شد و بیان داشت: همانگونه که خیرین عزیز با اقدامات سخاوتمندانه و ایثارگرانه خود و با تعمیق شناخت آثار خیر و برکات کارهای خداپسندانه، مبادرت به ساخت مدارس، مراکز درمانی و... می‌کنند، انتظار می‌رود در این زمینه نیز مساعدت، همراهی و همکاری کنند تا شاهد توسعه هرچه بیشتر سامانه هوشمند ویژه جانبازان و معلولان در سطح شهر باشیم.

قائدی در پایان با بیان اینکه ایجاد شهری قابل دسترس برای همه اقشار مردمی تعامل و همکاری دیگر نهادها را نیز می‌طلبد، افزود: مقاصد و مکان‌هایی که به مردم خدمات می‌دهند، نظیر بانک‌ها، ادارات و... باید به نوعی به تجهیزات و امکانات مجهز باشند که امکان استفاده آسان همه مراجعه‌کنندگان به ویژه جانبازان و معلولان عزیز از آن‌ها فراهم باشد.
انتهای خبر/

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شیراز

    منبع خبر

    شورای شهر شیراز

    شورای شهر شیراز یک شورای شهر در شهر شیراز می باشد

      نظرات