از شهردار ارومیه جهت تلاش برای رفع موانع صادرات سیب تشکر می کنم/ باید محصولات کشاورزی خود را به بازارهای جهانی روانه کنیم

از شهردار ارومیه جهت تلاش برای رفع موانع صادرات سیب تشکر می کنم/ باید محصولات کشاورزی خود را به بازارهای جهانی روانه کنیم

مدیرکل دادگستری آذربایجان غربی  گفت: از شهردار ارومیه جهت تلاش برای رفع موانع صادرات سیب تشکر می کنم

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، علی اکبر گروسی در جلسه بررسی موانع و مشکلات صادرات سیب آذربایجان غربی اظهار کرد: از تلاش ها و پیگیری های آقای حضرت پور شهردار ارومیه جهت پیگیری برگزاری این جلسه که تلاش برای حل مشکلات و موانع صادرات سیب است، قدردانی می کنم.
وی با تأکید بر اهمیت صادرات افزود: ما باید محصولات کشاورزی خود را به بازارهای جهانی روانه کنیم و در این راستا رفع موانع را مد نظر قرار دهیم و دادگستری استان در تلاش برای این موضوع است چرا که خود را ملزم به اجرای سیاست های رونق تولید می داند.
مدیرکل دادگستری آذربایجان غربی گفت: تولیدکنندگان امروز با زحمت مواجه هستند و نیاز به هماهنگی بین دستگاهها و ادارات ضروری است.
گروسی با اشاره به مصوباتی که طی جلسه امروز بحث شد، ادامه داد: مصوبات جلسه امروز با پیگیری های استانداری در کوتاهترین زمان ممکن و در طول یک هفته مدنظر قرار گرفته و باید مشکلات این حوزه و صادرکنندگان حل شود.
وی تأکید کرد: در مدت دوماه صادرات سیب استان باید به پایان برسد تا باغداران با مشکل مواجه نشوند.
گروسی خاطرنشان کرد: اجرایی شدن مصوبات و نتیجه تصمیم گیری ها را در جلسه فوق العاده ای با شرکت اعضا فعلی پیگیری خواهیم کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات