موفقیت های حوزه فناوری اطلاعات مرهون حمایت های شهردار حضرت پور

موفقیت های حوزه فناوری اطلاعات مرهون حمایت های شهردار حضرت پور

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری ارومیه گفت: موفقیت های حوزه فناوری اطلاعات مرهون حمایت های شهردار ارومیه است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امورربین الملل شهرداری ارومیه، صادق حسین دوستی در همایش کسب و کارهای دیجیتال اظهار کرد: با پیشرفت روزافزون دانش و جابجایی مرز علم در حوزه های مختلف مقوله فناوری اطلاعات یکی از مولفه هایی است که نقش بارزی در پیشرفت علوم مختلف دارد و در تمامی حوزه ها نیازمند فناوری اطلاعات هستیم.

وی  با بیان اینکه فناوری اطلاعات نیاز به زمان و مکان را حذف می کند، افزود: اگر قرار باشد طی ۲۴ ساعت و به صورت شبانه روزی  کاری، خدماتی و یا فعالیتی تداوم داشته باشد قطعا به واسطه فناوری اطلاعات امکانپذیر است.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه گفت: در شهرداری ارومیه ورود به حوزه فناوری اطلاعات از سال ۸۳ اتفاق افتاده است و الحمدالله در سایه حمایتهای شورای شهر و شهردار ارومیه و مدیران شهرداری در زمره یکی از ۵ شهر هوشمند کشور قرار گرفته ایم.

حسین دوستی ادامه داد: موفقیت در حوزه فناوری اطلاعات در سایه حمایتهای شورای اسلامی شهر و شهردار بوده است.

وی تصریح کرد: یکی از موضوعات بسیار مهم در حوزه فناوری اطلاعات این است که باید در این حوزه بسیار مهم صبر مدیریتی داشته باشیم و اگر  امروز موفق بوده ایم و توانسته ایم فعالیتهای شایسته ای داشته باشیم، مرهون حمایتها و صبر مدیریتی شهردار محترم ارومیه بوده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات