130 معضل حوزه پسماند در ناحیه اندیشه پیگیری شد

130 معضل حوزه پسماند در ناحیه اندیشه پیگیری شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه شهرداری قزوین؛ عصارزاده گفت: در این مدت، بیش از هزار و 800 مترمربع لکه گیری معابر و روکش آسفالت در این ناحیه انجام شده است.

وی بیان کرد: معضلات ناحیه اندیشه در حوزه های مختلف شامل پسماند، فضای سبز، فرهنگی، ورزشی، زیباسازی، خدمات‌رسانی و ترافیک با همکاری سایر دستگاه‌های مربوط شناسایی و پیگیری شده است.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین با بیان اینکه 130 معضل حوزه پسماند در ناحیه اندیشه پیگیری شد، خاطرنشان کرد: 28 مورد در حوزه خدمات‌رسانی و همچنین مشکلات حوزه عمرانی این ناحیه با همکاری مدیران مربوط در دست بررسی است.

عصارزاده بیان کرد: خوشبختانه ناحیه اندیشه در 8 ماهه امسال عملکرد مطلوبی در حوزه اجتماعی داشته  که شامل برنامه‌های دیدار مردمی، ارتباط با ائمه جمعه و جماعت و جلسات شورایاری می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به تعداد مراجعات مردمی تصریح کرد: طبق آمار، شهروندان ناحیه اندیشه در 8 ماهه امسال، 122 مورد مراجعه حضوری و 47 مورد مکاتبه و 174 تماس تلفنی با شهرداری این ناحیه برقرار کرده اند.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین عنوان کرد: پیاده‌رو سازی آسفالت به میزان هزار و 360 مترمربع، ترمیم یا نصب جدول به میزان هزار و 55 مترطول و 845 مترمربع ترمیم ترانشه معابر از جمله فعالیت‌های مهم عمرانی انجام شده در ناحیه اندیشه است.

عصارزاده، تعداد ارتباط با واحد اجرائیات شهرداری از ناحیه اندیشه را 83 مورد برشمرد.

انتهای پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات