شهردار زرند در دیدار هفتگی با دانش آموزان :لازمه فعالیتهای عمرانی همكاری شهروندان است و جدائی آنها از شهرداری دست شهرداری را برای خدمات بیشتر بسته است .

شهردار زرند در دیدار هفتگی با دانش آموزان :لازمه فعالیتهای عمرانی همكاری شهروندان است و جدائی آنها از شهرداری دست شهرداری را برای خدمات بیشتر بسته است .

مهندس محمد رضا مهدلو شهردار زرند در دیدار با دانش آموزان دبیرستان کوثر از ضرورت مشارکت شهروندان با شهرداری گفت و تصریح کرد: ارتقای سطح مشارکت شهروندان در امور شهری، مهمترین گام در مسیر داشتن شهری زیبا و مطمئن می باشد .

مهندس مهدلو با اعلام اینکه هرچه یک شهر پویا تر باشد نشان از تلاش شهرداری برای ساختن شهری زیبا و سرزنده برای شهروندان می باشد گفت:آبادانی ،زیبائی و ساختن شهری ایدآل بدون مشارکت و همکاری شهروندان شکل نخواهد گرفت .

شهردار زرند افزود: شهرداری به‌تنهایی نمی تواند در بخش‌های عمرانی و فرهنگی رفاهی شهروندان گام بردارد و این امر در صورتی محقق خواهد شد که شهروندان با پرداخت عوارض خود شهرداری را در ساخت شهر یاری نمایند .

وی با اعلام اینکه در طی دو سال گذشته شهرداری مهم‌ترین، پرتلاش‌ترین و بیشترین حجم عملیات‌های عمرانی را در سطح شهر به انجام رسانده است گفت: پرداخت عوارض از مهم‌ترین راه‌کارهای مشارکت شهروندان در مدیریت شهر می باشد و به جرات می توان گفت که عوارض دریافتی امسال شهرداری تنها هزینه نگهداری یک بخش کوچکی از فضای سبز شهر زرند را جوابگو خواهد بود.

وی طلب شهرداری از شهروندان را 17میلیارد تومان عنوان کرد و گفت:شهروندان تا زمانی که مجبور نباشند عوارض خود را پرداخت نمی کنند و همین امر باعث شده است تا بدهی شهروندان به شهرداری افزایش یابد .

وی در پایان افزود:لازمه فعالیتهای عمرانی همکاری شهروندان است و جدائی آنها از شهرداری دست شهرداری را برای خدمات بیشتر بسته است .

شایان ذکر است در ادامه این نشست شهردار زرند به سوالات دانش آموزان پاسخ دادند .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات