رفع تصرف حریم و بستر رودخانه جاجرود شهرستان پاکدشت

مدیر امور منابع آب پاکدشت از رفع تصرف و تخریب دیوار در حال احداث از بستر رودخانه جاجرود در محدوده کبود گنبد شهرستان پاکدشت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "حسن زحمتکش" با اعلام این مطلب اظهار کرد: با تلاش اکیپ گشت و بازرسی امور منابع آب پاکدشت و پیگیری به عمل آمده، عملیات رفع تصرف از بستر رودخانه جاجرود انجام شد .

زحمتکش در ادامه عنوان کرد: انهار منشعب از رودخانه ها در بازههایی نیازمند بازگشایی، لایروبی و احیا می باشد که در این راستا پس از گزارش گشت و بازرسی منابع آب امور، انجام  کارشناسی و بعد از اخذ حکم قضایی، مساحتی بالغ بر ۲۰۰ مترمربع از بستر رودخانه که دارای دیوار کشی بوده رفع تصرف شد.

وی با بیان این مهم به تمامی افرادی که قصد خرید اراضی و یا ساخت و ساز در مجاورت مجاری آب‌های سطحی را دارند، هشدار داد: قبل از هرگونه اقدام جهت اطلاع از میزان بستر و حریم و ضوابط قانونی آن، به اداره منابع آب پاکدشت مراجعه کنند تا از هرگونه سوء استفاده سودجویان و ورود ضرر و زیان به افراد جلوگیری شود .

زحمتکش ضمن قدردانی از زحمات پرسنل گروه آبهای سطحی خاطر نشان کرد: امور منابع آب پاکدشت بعنوان متولی منابع آب در حوزه عملکرد خود و بعنوان نماینده شرکت آب منطقه ای تهران با هرگونه تخلف و سوء استفاده از منابع سطحی و زیر زمینی برخورد جدی و قانونی می نماید.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات