افزایش اعتبارات آبخیزداری هرمزگان

افزایش اعتبارات آبخیزداری هرمزگان

www.BanaNews.irمعاون آبخیزداری سازمان جنگل‌کاری و مرتع آبخیزداری کشور با بیان اینکه به دلیل شرایط اقلیمی و خشکسالی در هرمزگان، بخش آبخیزداری این استان طی سال‌جاری با افزایش اعتبارات روبه‌رو خواهد بود، گفت:

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) اعتبارات به این استان در این سال نسبت به سال گذشته با توجه به موضوع مذکور ۲۶ درصد افزایش نشان می‌دهد.

محمدرضا شجاعی افزود: هر چند این میزان اعتبار تعلق گرفته به هرمزگان جوابگوی نیازهای این استان نیست، اما سعی بر آن داریم که بتوانیم از منابع جدید در سال‌جاری اعتبارات بیشتری را به هرمزگان تخصیص دهیم.

معاون آبخیزداری سازمان جنگل‌کاری و مراتع آبخیزداری کشور همچپنین از در اختیار قرار گرفتن یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار ملی و استانی به آبخیزداری خبر داد.

شجاعی با اشاره به تخصیص اعتبارات فوق افزود: در قانون بودجه سال ۹۰، تخصیص اعتبارات از منابع دیگری نیز پیش‌بینی شده است. وی در مورد پروژه‌های افتتاح شده توسط آبخیزداری در هفته جهاد کشاورزی گفت:

۱۳۸ پروژه در ۱۶ استان کشور به مناسبت هفته جهاد کشاورزی با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و ۴۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

این مقام مسوول با اشاره به تخصیص نیافتن صددرصدی اعتبارات سال گذشته یادآور شد: در سال ۸۹ تقریبا ۶۴ درصد از اعتبارات تعلق گرفته شد و ۳۶ درصد آن باقی مانده است.

 

 

 

    نظرات