در یک ماه گذشته به 142 درخواست مردمی سامانه 137 در سازمان پارک ها و فضای سبز رسیدگی شد
به گزارش روابط عمومی سازمان فضای سبز شهرداری قزوین؛ مظفری افزود: از مجموع 142 درخواست ارجاع شده به این سازمان107 درخواست رسیدگی و پاسخگویی شده و 35 درخواست در دست اقدام قرار دارد.
مظفری اظهار داشت: عمده موضوعات مورد درخواست شهروندان رفع خطر و خشکه گیری درختان و رسیدگی ویژه به سرویس های بهداشتی بوده که اقدامات لازم در این خصوص در برنامه کاری قرار دارد.
پایان پیام.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین
نظرات