در یک ماه گذشته به 142 درخواست مردمی سامانه 137 در سازمان پارک ها و فضای سبز رسیدگی شد

در یک ماه گذشته به 142 درخواست مردمی سامانه 137 در سازمان پارک ها و فضای سبز رسیدگی شد

به گزارش روابط عمومی سازمان فضای سبز شهرداری قزوین؛ مظفری افزود: از مجموع 142 درخواست ارجاع شده به این سازمان107 درخواست رسیدگی و پاسخگویی شده و 35 درخواست در دست اقدام قرار دارد.

مظفری اظهار داشت: عمده موضوعات مورد درخواست شهروندان رفع خطر و خشکه گیری درختان و رسیدگی ویژه به سرویس های بهداشتی بوده که اقدامات لازم در این خصوص در برنامه کاری قرار دارد.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات