آغاز پروژه لایروبی و ساماندهی رودخانه بالاجاده شرقی نامن غربی و...

رئیس اداره منابع آب شهرستان های کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان از انجام پروژه لایروبی و ساماندهی رودخانه های بالاجاده شرقی، نامن غربی و ایلوار در شهرستان کردکوی خبر داد..

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس حسن درویشی اظهار کرد: لایروبی و ساماندهی رودخانه بالا جاده شرقی در محل اراضی روستاهای بالاجاده و النگ، رودخانه نامن غربی در محل روستاهای گرجی محله و مفیدآباد و رودخانه ایلوار از محل جاده قدیم به طرف بزرگراه سراسری با هدف بهبود آبگذری رودخانه آغاز گردید.
رئیس اداره منابع آب شهرستان های کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان افزود: یکی از مشکلات پیش رو در پروژه های لایروبی و ساماندهی رودخانه ها، تجاوز مالکین اراضی به بستر و حریم رودخانه ها است که این امر موجب تشدید خسارت های وارده از سیل گردیده و روند عملیات لایروبی و ساماندهی رودخانه ها را مختل می نماید.
وی تصریح کرد: با توجه به سیل خیز بودن رودخانه های شهرستان کردکوی، کلیه افراد حقیقی و حقوقی و دستگاههای اجرایی  مطابق قانون موظفند قبل از هر گونه ساخت و ساز در حریم و بستر رودخانه ها اقدام به اخذ مجوزهای لازم از شرکت آب منطقه ای نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای گلستان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای گلستان

    شركت آب منطقه‌ای گلستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات