بازدید معاون حفاظت و بهره برداری از عملیات لایروبی، بازگشایی و...

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای با هدف بررسی وضعیت رودخانه های داخل شهرستان، از عملیات لایروبی، بازگشایی، آزادسازی مسیر و رفع نقاط حادثه خیز شهرستان اردبیل بازدید کرد.

مهندس نبی اله پاسبان عیس لو از عملیات لایروبی و بازگشایی نقاط آسیب پذیر و مخاطره آمیز به لحاظ سیلاب در روستاهای  نوران، حسن باروق و گلمغان بازدید کرد.

در این بازدید که مدیر دفتر مهندسی رودخانه، نماینده مجری طرح  ساماندهی و مدیر امور منابع آب شهرستان اردبیل  نیز حضور داشتند، موانع و مشکلات لایروبی و بازگشایی مورد بررسی قرار گرفت.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اردبیل در این بازدید با تاکید بر ضرورت لایروبی و ساماندهی رودخانه ها تصریح کرد: رودخانه نوران چایی یکی از رودخانه­های مهم شهرستان اردبیل بدلیل عبور از داخل روستاهای نوران، حسن باروق وگلمغان وهمچنین از داخل شهر اردبیل از اولویت­های ضروری شرکت آب منطقه­ای برای لایروبی و بازگشایی و رفع نقاط آسیب پذیر قرار داشته است، لذا با تلاش و همت همکاران شرکت و برنامه­ریزی هایی که صورت گرفته بود، انجام لایروبی، بازگشایی و آزادسازی رودخانه با پیگیری صورت گرفته  در دستور کار معاونت قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: اهداف این پروژه شامل بازگشایی و لایروبی، تخلیه نخاله، ایجاد مجرای مناسب برای تخلیه بدون مخاطره سیلاب احتمالی، بازگشایی دهانه پل­های مسیر رودخانه که با رسوبات و نخاله مسدود شده، برطرف نمودن نقاط مخاطره آمیز روستاهای حاشیه بود که بخش اصلی اهداف پیش­بینی شده محقق شده است.

# هرهفته_الف_ب_ایران

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات