انتقال شرکت ساخت به راه‌آهن/ طبقه هشتم وزارت راه در اختیار مسکنی‌ها

انتقال شرکت ساخت به راه‌آهن/ طبقه هشتم وزارت راه در اختیار مسکنی‌ها

www.BanaNews.irدرحالی کارمندان روابط عمومی وزارت مسکن با ۷ هزار جلد کتاب به ساختمان شهید دادمان رفتند که بخشی از معاونت ساخت این وزارتخانه به شرکت راه آهن منتقل می‌شود تا کارمندان مسکن در این ساختمان ساکن شوند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) وزارت راه و ترابری سابق که این روزها با ادغام در وزارت مسکن و شهرسازی به وزارت راه و شهرسازی تبدیل شده است،ۀ روزهای پرکاری را می گذراند و حتی ساختمان این وزارتخانه واقع در بلور آفریقا هم از این تغییرات مصون نمانده است.

ساختمان شهید دادمان در خیابان آفریقا از دو روز پیش میهمان کارمندان حوزه وزارتی و روابط عمومی وزارت مسکن سابق است و طبقه هشتم این وزارتخانه به نوعی تحت تملک مسکنی ها قرار گرفته است.

البته در ابتدای ادغام، وزارت راهی‌ها اعتقاد داشتند مسکن به اندازه یکی از معاونتهای وزارت راه هم نمی شود. براساس این گزارش، هم اکنون اداره کل حمل و نقل ریلی معاونت ساخت و توسعه حمل ونقل در وزارت راه به شرکت راه آهن منتقل می شوند و کارمندان مسکن در این بخش ساکن خواهند شد.

اما ظاهرا اسباب و اثاثیه های مسکنی ها آنقدر زیاد بوده که کارمندان ساختمان شهید دادمان را متعجب کرده است به طوریکه روابط عمومی با ۷ هزار جلد کتاب اسباب کشی کرده است و ظاهرا در ساختمان شهید دادمان به دنبال اتاقی برای این کتابها می گردند.

یکی از کارمندان این وزارتخانه در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تنها دو اداره کل به این ساختمان آمده اند؛ بنابراین تعداد زیادی نیستند، افزود: الان در برخی از اتاقها چندین نفر ساکن هستند که با تخلیه بخشی از معاونت ساخت و توسعه حمل و نقل، این مشکل هم برطرف می شود.

بنابراین به نظر می رسد ادغام وزارت راه و مسکن بطور رسمی آغاز شده است و باید دید که ادغام این وزارتخانه ها می تواند تاثیری بر عملکرد دولت داشته باشد.

 

 

    نظرات