بازدید وزیر راه و شهرسازی از طرحهای مسکن مهر تهران

بازدید وزیر راه و شهرسازی از طرحهای مسکن مهر تهران

www.BanaNews.irعلی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی و مرتضی تمدن استاندار تهران، از طرحهای مسکن مهر و پروژه های راهسازی پنج شهرستان استان تهران بازدید کردند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) وزیر راه و شهرسازی و استاندار تهران پنج شنبه به همراه جمعی از معاونان وزارتخانه و استانداری تهران، ابتدا از طرح مسکن مهر امام رضا (ع) در شهرستان پاکدشت بازدید کردند.

این طرح شامل ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی و محل اجرای آن در محور کمربندی پاکدشت است.

روند ساخت و تکمیل این طرح با حضور نیکزاد و تمدن بررسی و اجرای مصوبات سفر قبلی وزیر راه و شهرسازی به پاکدشت پیگیری شد.

وعده تخصیص اعتبارات لازم به شهرستان تازه تأسیس پیشوا

طرح مسکن مهر پیشوا و طرح خودمالک دو هزار و ۷۱۶ واحدی بتن بلوک (خورشید هشتم) مقصد بعدی وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه بود.

مسئولان محلی و مجریان طرح درباره پیشرفت طرح مسکن مهر در شهرستان تازه تأسیس پیشوا و مسائل و مشکلات موجود گزارش دادند و مقرر شد، اعتبارات لازم برای تکمیل این طرحها در زمان بندی مشخص اختصاص یابد.

بررسی روند پیشرفت مسکن مهر و محورهای مواصلاتی اسلامشهر

وزیر راه و شهرسازی و استاندار تهران در ادامه برنامه بازدید با حضور در شهرستان اسلامشهر از طرح مسکن مهر واوان و ضیاء آباد و همچنین محور واوان در این شهرستان بازدید و دستورهای لازم را برای اجرا و تکمیل این طرحها صادر کردند.

رباط کریم و شهریار در دست ارزیابی

شهرستانهای رباط کریم و شهریار نیز مقصد بعدی وزیر راه و شهرسازی و استاندار تهران بود و روند اجرای طرحهای مسکن مهر بازارک و صفادشت در این دو شهرستان بررسی و ارزیابی شد.

در این بازدید علاوه بر طرحهای مسکن مهر، وضعیت راه های ارتباطی استان تهران نیز بررسی شد.

بازدید از محور کمربندی پاکدشت، محور کمربندی پیشوا- شریف آباد، محور کمربندی دوم تهران و محور واوان در برنامه سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به شهرستانهای استان تهران قرار داشت.

مدیرکل ادارات مسکن و شهرسازی و راه و ترابری استان تهران نیز توضیحات لازم را درباره اجرای طرحهای دو حوزه مسکن مهر و راه و ترابری ارائه کردند.

بیش از ۲۰۰ هزار واحد مسکونی مهر در استان تهران در دست ساخت است و تاکنون دو هزار و ۳۲۰ میلیارد تومان تسهیلات مسکن مهر از مجموع خط اعتباری ۱۴ هزار میلیارد تومانی مسکن مهر سراسر کشور در این استان پرداخت شده است.

 

 

    نظرات