وزیر نیرو فردا راهی استان خراسان‌رضوی می‌شود

وزیر نیرو فردا راهی استان خراسان‌رضوی می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، رضا اردکانیان صبح فردا در بدو ورود به استان خراسان‌رضوی ضمن کلنگ‌زنی پست 400 کیلوولت GIS امام رضا(ع)، پست 400 کیلوولت زکریا را با اعتباری بالغ بر 190 میلیارد تومان افتتاح خواهد کرد.
افتتاح سد مخزنی ابیورد شهر درگز با اعتباری بالغ بر 215 میلیارد تومان بخش دیگری از برنامه‌های سفر وزیر نیرو به استان خراسان‌رضوی خواهد بود. حجم مخزن این سد خاکی با هسته رسی 43 میلیون مترمکعب و طول تاج آن 170 متر است که با افتتاح این سد آب شرب شهرهای درگز، لطف آباد، نوخندان و مجتمع های روستائی محدوده و پائین دستی سد با جمعیتی بالغ بر 69 هزار نفر تامین خواهد شد.
وزیر نیرو در ادامه سفر یک‌روزه خود به استان خراسان‌رضوی ضمن افتتاح دو طرح آبرسانی و شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهرستان سبزوار با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد تومان، پروژه‌های آب و فاضلاب شهر مشهد را نیز با سرمایه‌گذاری 124 میلیارد تومانی به صورت همزمان افتتاح خواهد کرد.
اردکانیان در ادامه این سفر پروژه آبرسانی به 30 روستای استان را با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد تومان افتتاح خواهد کرد. با بهره‌برداری از این پروژ‌ه‌ها جمعیتی بالغ بر 25 هزار و 700 نفر از روستائیان استان به شبکه آب شرب سالم و پایدار دسترسی خواهند داشت.

لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات