ارسال الکترونیکی قبض برق 97 درصد مشترکان برق استان البرز

ارسال الکترونیکی قبض برق 97 درصد مشترکان برق استان البرز

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "بهنام بیات" با اشاره به تصمیم دولت در حذف قبوض کاغذی به‌منظور استفاده بهینه از خدمات الکترونیک و حفظ محیط زیست اظهار داشت: این طرح از مهرماه سال جاری محقق شد و درحال حاضر بیش از  97 درصد مشترکان برق استان البرز قبوض برق خود را به‌صورت الکترونیکی دریافت می‌کنند.
وی در ادامه افزود: آن دسته از مشترکانی که دارای تلفن همراه هوشمند و متصل به شبکه اینترنت هستند می‌توانند پس از دریافت پیامکی قبوض از همانجا نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز ادامه داد: مشترکان می‌توانند از طریق درگاه‌های اینترنتی درنظر گرفته شده نسبت به پرداخت قبوض الکترونیکی خود اقدام نمایند و آن دسته از عزیزانی که گوشی هوشمند ندارند می‌توانند با شماره‌گیری #733* نسبت به دریافت شناسه قبض و سپس پرداخت آن اقدام کنند.
همچنین آن دسته از مشترکانی که تلفن همراه ندارند می‌توانند از طریق تلفن ثابت 1521 را شماره‌گیری کرده و شناسه قبض 13 رقمی را وارد کنند، پس از آن نیز با همان شماره شناسه نسبت به پرداخت قبوض اقدام نمایند، یا از طریق دستگاه خودپرداز و یا دفاتر دولت الکترونیک، دفاتر روستایی و مناطق برق نسبت به پرداخت قبض اقدام کنند.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات