بهره برداری از  طرح آبرسانی به 31 روستای استان در دهمین هفته پویش “هر هفته – الف – ب- ایران”

بهره برداری از طرح آبرسانی به 31 روستای استان در دهمین هفته پویش “هر هفته – الف – ب- ایران”

با افتتاح 11 طرح آبرسانی به 31 روستای استان خراسان رضوی در دهمین هفته این پویش، بیش از 27 هزار نفر از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، سرپرست آبفار خراسان رضوی در این خصوص بیان کرد: این 11 طرح در قالب پویش “هر هفته، الف. ب. ایران” که از سوی وزارت نیرو اجرا می‌شود، با حضور وزیر نیرو افتتاح می گردد و با بهره برداری از آن بیش از 27 هزار نفر در 31 روستای استان از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار می شوند.

سید ابراهیم علوی افزود: برای انجام این پروژه ها در مجموع 45 كيلومتر عملیات لوله‌گذاری خط انتقال و 29 كيلومتر شبكه توزيع اجرا شده، 4 باب مخزن ذخيره با حجم 800 مترمكعب و 3 باب ایستگاه پمپاژ احداث گردیده و 4 حلقه چاه مورد حفر و تجهیز قرار گرفته است.

علوی در ادامه گفت: برای اجرای این 11 طرح‌ در مجموع بالغ بر 183 میلیارد ریال هزینه شده که روستاهای بهره‌مند از آب شرب نیز در شهرستان‌های بردسکن، خواف، چناران، خوشاب، درگز، گناباد، مشهد، داورزن و جغتای قرار دارد ضمن اینکه در حال حاضر حدود 92 درصد جمعیت روستایی استان از خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی بهره‌مند هستند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات