پیاده‌راه سما بزرگراه شمالی شهر کرمان افتتاح شد

پیاده‌راه سما بزرگراه شمالی شهر کرمان افتتاح شد

شهردار کرمان:افتتاح بیش از ۱۵پروژه تا پایان سال جاری

شهردار کرمان گفت: شهرداری بنا را بر این گذاشته که پروژه های مختلفی را در مقیاس محله و منطقه در هر سال براساس بودجه یک ساله تعریف و تا پایان سال در آیین "نوبهار" بهره برداری کند.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید piyaderahsama.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید piyaderahsama2.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید piyaderahsama3.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید piyaderahsama4.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید piyaderahsama5.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید piyaderahsama6.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید piyaderahsama7.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید piyaderahsama8.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید piyaderahsama9.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید piyaderahsamaa.jpg

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، سیدمهران عالم‌زاده عصر امروز دوشنبه دوم دی ماه در آیین بهره‌برداری از پیاده راه «سما» در کرمان فزود: امسال برنامه نوبهار 2 را داریم که طی آن، پروژه های مختلفی اجرا شده و همچنین پل شهید بادپا در ایام دهه فجر و ساختمان شهرداری کرمان تا پایان دی ماه افتتاح می شود.
عالم زاده تصریح کرد: بیش از 15 پارک و پروژه عمرانی تا پایان سال در شهر کرمان افتتاح و به ازای هر هفته یک پروژه تحویل خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه حدود 10 پروژه فرهنگی هنری در حوزه معاونت فرهنگی پیگیری می شود و یکی از آنها جشنواره زمستانه است، بیان کرد: همه این اقدامات در راستای برنامه‌ها و اولویت‌های شهرداری و شوراست که در کنار هم طراحی و تحویل مردم می شود.
شهردار کرمان گفت: شورا و شهرداری کرمان در کنار هم کار کرده اند و یکی از نقاط قوت این دوره شهرداری کرمان این است که شورای همدل، متخصص و دلسوز در کنار شهرداری قرار دارد که نظارت و سیاست گذاری لازم را دارند و در همه موضوعات از شهرداری حمایت می کنند.
وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم در سال های آینده برنامه های بهتری برای کرمان رقم بزنیم، افزود: سال نخست فعالیت شهرداری را سال ثبات در نظر گرفتیم زیرا بی ثباتی در حوزه مالی و اداری وجود داشت و سال دوم سال برنامه ریزی بود.
عالم زاده ادامه داد: قطعا سال‌های سوم و چهارم برنامه ریزی برای پروژه های بزرگ شهری خواهیم داشت و سال آینده آغاز پروژه هایی است که دو سال است برنامه ریزی  شده و تا پایان عمر این دوره شورا، آنها را بدون بدهی تحویل شهردار بعد خواهیم داد تا از این بابت دغدغه ای برای شهردار بعد وجود نداشته باشد.
وی با اشاره به بهره برداری از پیاده راه "سما" در منطقه یک شهری کرمان عنوان کرد: این پروژه در 10 هزار متر و با بیش از یک و نیم میلیارد تومان اعتبار احداث شده است.
شهردار کرمان با اشاره به اینکه در منطقه چهار شهری نیز پیاده راه و مسیر دوچرخه سواری در حاشیه بولوار ۲۲بهمن تعریف شده و در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید، بیان کرد: پیاده راه و پروژه های پیاده محور فضاهایی هستند که می تواند موجب تعاملات اجتماعی، نشاط و شادی شهروندان و بالارفتن سلامت شهروندان شده و از این بابت اهمیت مضاعفی دارد که امیدواریم در دو سال آینده پروژه های متفاوتی را در حوزه شهری کرمان در این زمینه رقم بزنیم.

شهردار کرمان در پایان ضمن تشکر از حضور اعضای شورای شهر ،چند تن از مدیران شهر و استان کرمان و جمعی از مدیران شهرداری و اهالی محله در این مراسم ، از خانواده شهید حمید رضا نقی زاده که باحضور در این مراسم و افتتاح این پروژه ،پیاده راه سلامت را به مردم هدیه کردند ،تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است در آیین بهره برداری از پیاده راه سما واقع در منطقه یک شهری توسط اهالی منطقه ،لوح تقدیری به سید مهران عالم زاده شهردار کرمان و رضا خیاط زاده شهردار منطقه یک به جهت اجرای این پروژه اهدا شد .

نجمه ابراهیمی نژاد

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات