رئیس شورای پایایی منطقه ای شبکه برق خوزستان/ موانع و شرایط نباید خللی در آماده سازی شبکه برای تابستان 99 ایجاد کند

رئیس شورای پایایی منطقه ای شبکه برق خوزستان/ موانع و شرایط نباید خللی در آماده سازی شبکه برای تابستان 99 ایجاد کند

رئیس شورای پایایی منطقه ای شبکه برق خوزستان با بیان اینکه موانع و شرایط نباید مانع از انجام وظایف و مسئولیت ها شود، گفت: سرانه مصرف برق در خوزستان 4 برابر میانگین کشوری است و این یعنی اگر آنها برای پایداری شبکه یک پست می سازند ما باید چهار پست بسازیم.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، محمود دشت بزرگ در چهارمین جلسه شورای پایایی شبکه برق خوزستان با محوریت موضوع گذر از پیک بار 99 که در محل شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان برگزار شد، تصریح کرد: برای تابستان پیش رو 17 پروژه پست و خط برای شرکت برق منطقه ای خوزستان تعریف کرده اند که خود حجم مصرف و لزوم ظرفیت سازی جدید را نشان می دهد.
وی بیان کرد: این حجم از کار در حالی است که کشور در وضعیت خاصی به سر می برد و دچار محدودیت هایی شده و تامین منابع و اعتبار برای انجام پروژه ها به کندی پیش می رود.
رئیس شورای پایایی منطقه ای شبکه برق خوزستان افزود: سختی های زیادی وجود دارد اما باید با بکارگیری همه ظرفیت ها و تلاش بیشتر، شبکه برای تابستان 99 آماده شود و همانند تابستان های گذشته مشترکین نگرانی بابت خاموشی برق نداشته باشند.
دشت بزرگ تصریح کرد: تا تابستان آینده برق منطقه ای خوزستان پست های جدیدی را وارد مدار می کند که لازم است شرکت های توزیع برق، خطوط فشار متوسط آنها را آماده کنند تا در بهره برداری از آنها مشکلی وجود نداشته باشد.
وی با تشکر از همکاری صنایع در مدیریت بار پیک مصرف تابستان 98، اظهار داشت: صنایعی که با ما همکاری لازم را داشته اند برای آنها مشوق هایی در نظر گرفته شده که باید به آنها اطلاع رسانی شود همچنین صنایعی که نیروگاه تولید برق دارند یا مشترکین سرمایه گذار نیروگاه دی جی شناسایی و تفاهم نامه همکاری امضا شود تا از ظرفیت تولید آنها در تابستان پیش رو استفاده شود.
رئیس شورای پایایی منطقه ای شبکه برق خوزستان از نیروگاه های برق آبی و حرارتی خواست تا تعمیرات میان دوره ای خود را انجام دهند و قبل از پایان فروردین 99 با تمام ظرفیت تولید برق در مدار باشند.
برنامه ریزی تولید نیروگاه حرارتی برای تابستان 99، بررسی وضعیت آمادگی نیروگاه های آبی، برنامه ریزی مدیریت بار و مصرف در تابستان 98 و اقدامات مورد نیاز شرکت ها برای آمادگی پیک تابستان 99 و لزوم هماهنگی در این خصوص نیز در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.
شرکت برق منطقه ای خوزستان، شرکت های توزیع نیروی برق خوزستان، اهواز، کهگیلویه و بویراحمد و شرکت های تولید برق از حاضرین در چهارمین جلسه شورای پایایی شبکه برق خوزستان بوده اند.
تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان یک شرکت در شهر زاهدان می باشد

      نظرات