جشنواره ملی شعر آب در خراسان جنوبی برگزار شد

نخستین جشنواره ملی شعر آب، با همکاری شرکت آب منطقه ای ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری خراسان جنوبی در دانشگاه بیرجند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی،"حسین امامی"مدیرعامل این شرکت در آیین پایانی جشنواره ملی شعر آب ، هدف از برگزاری این جشنواره را توجه هر چه بیشتر به اهمیت آب عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به کمبود آب در کشور و استان لازم است که در استفاده بهینه از این مایه حیاتی بیش از گذشته برای فرهنگ سازی تلاش شود.

وی برنامه‌های آموزشی و فرهنگی و استفاده از زبان شعر را در نهادینه کردن فرهنگ صرفه‌جویی در جامعه مهم دانست و گفت: شرکت آب منطقه ای با اجرا و همکاری در برگزاری برنامه‌های آموزشی و فرهنگی ، سعی دارد با استفاده از این ظرفیت عظیم، فرهنگ استفاده بهینه از آب و صرفه جویی در این مایه حیات را در بین همه اقشار جامعه اشاعه دهد.

گفتنی است: تعداد 357 اثر به این جشنواره که محورهای بخش اصلی آن آب و فرهنگ، آب و زندگی، آب و ابعاد تاریخی و اجتماعی آن، آب و چشم‌اندازهای آینده و آب، الگوها و چالش‌های مصرف بود، ارسال شد و در پایان نیز  10 اثر  به عنوان آثار برتر برگزیده شدند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات