حضور شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی در جشنواره دستاوردهای پژوهشی...

پیرو فراخوان وزارت نیرو برای ارسال آثار و مقالات علمی به دبیرخانه جشنواره «دستاوردهای پژوهشی، فناوری و دارایی های فکری بانوان»، دستاوردهای پژوهشی"هدی موسی زاده"مدیر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی پذیرفته شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی، جشنواره «دستاوردهای پژوهشی، فناوری و دارایی های فکری بانوان» در تاریخ 24 و 25 آذر ماه سال جاری با حضور وزیر نیرو در محل پژوهشگاه نیرو برگزارشد.

این جشنواره به منظور معرفی بانوان نوآور، مخترع، مبتکر و کارآفرین در حوزه آب ، برق و انرژی است و امور زنان و خانواده وزارت نیرو این جشنواره را با همکاری پژوهشگاه نیرو در ذیل برنامه های هفته پژوهش سال جاری در سطح ملی و بین المللی با سخنرانی دکتر لوتز (نماینده سازمان جهانی و مالکیت فکری) برگزار کرد.

از جمله محورهای جشنواره «دستاوردهای پژوهشی، فناوری و دارایی های فکری بانوان» ایده های نوآورانه و فناورانه، اختراعات، طرح های صنعتی و علائم تجاری، پروژه های تحقیقاتی موثر در عرصه بین الملل و صنعت، کارآفرینی و حمایت از شرکت های دانش بنیان و نوپا و پروژه های تحقیقاتی که منجر به تولید محصول و توسعه صادرات، حضور در عرصه بین‌المللی و ایفای نقش مؤثر در صنعت آب و برق، ایده‌های فناورانه و نوآورانه قابل کاربرد در صنعت آب و برق است.

"هدی موسی زاده"، با تالیف 6 مقاله، 8 استاندارد مدون و 3 استاندارد در حال تدوین در زمینه آب و 4 طرح پژوهشی در این جشنواره شرکت نموده است.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات