پیام تبریک شهردار ارومیه به مناسبت سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح (ع)

پیام تبریک شهردار ارومیه به مناسبت سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح (ع)

شهردار ارومیه به مناسبت سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) و در پیش بودن ایام آغاز سال نوی مسیحی پیامی صادر کرد. در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی

همه ساله در چهارم دی ماه مسیحیان ایران همگام با تمامی مسیحیان میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) را گرامی می دارند. این روز فرخنده متقارن با ایام آغاز سال نوی میلادی نیز شده، روز میلاد پیامبری اولوالعزم و والامرتبه است که مسلمانان نیز همانند مسیحیان احترام ویژه ای برایشان قائل هستند و جزء 5 پیامبر اولوالعزم دین اسلام محسوب می شود.

بارزترین ویژگی ها که از حضرت عیسی(ع) در ذهن همه ما نقش بسته، مهربانی بین انسان ها، عطوفت و زندگی مسالمت آمیز است و امیدوارم آموزه های اصیل دین مسیحیت در سراسر جهان و در تمامی دولت ها مورد توجه قرارگرفته و احترام متقابل و ارزش به انسانیت به سرلوحه کارهایشان تبدیل شود.

هموطنان مسیحی ما در کشور و به خصوص در ارومیه امروز در کمال آرامش و مودت در کنار مسلمانان زندگی می کنند و با نهایت مسرت هیچگونه مسئله و اختلافی نیز در این راستا وجود ندارد، چرا که همشهریان مسیحی ما آموزه های عیسی مسیح(ع) را مورد توجه قرار داده اند و مسلمانان نیز بنا بر آموزه های دینی و قرآنی خود ایشان را یکی از پیامبران خود می دانند.

اینجانب فرارسیدن میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) و ایام آغاز سال نو میلادی را خدمت تمامی همشهریان و هموطنان مسیحی تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال برایشان آرزوی موفقیت و بهروزی در تمامی مراحل زندگی شان را دارم.

محمد حضرت پور

شهردار ارومیه

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات