پیش بینی افزایش تدریجی دمای هوای استان و افزایش آلاینده های جوی مشهد

پیش بینی افزایش تدریجی دمای هوای استان و افزایش آلاینده های جوی مشهد

پیش بینی افزایش تدریجی دمای هوای استان و افزایش آلاینده های جوی مشهد

اداره کل هواشناسی برای اغلب نقاط استان افزایش تدریجی دمای هوا و برای شهرستان مشهد انباشت و افزایش آلاینده های جوی را پیش بینی کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، بر اساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی با توجه به گسترش جریانات پایدار بر روی استان انتظار می رود طی روزهای آینده شاهد آسمانی صاف تا کمی ابری در غالب نقاط استان باشیم ضمن اینکه پایداری نسبی جو علاوه بر افزایش تدریجی دما، انباشت و افزایش آلاینده های جوی را در شهرهای بزرگ و صنعتی استان را به دنبال خواهد داشت.
ضمن اینکه طی امروزچهارشنبه وفردا پنجشنبه شاهد افزایش سرعت و شدت وزش باد در سطح استان خواهیم بود به طوری که وزش باد در نوار شرقی در برخی ساعات شدید همراه با گرد وخاک پیش بینی می شود.
طی 24 ساعت گذشته زاوه با کمینه دمای 6- درجه سانتیگراد سرد‎ترین و تایباد با بیشینه دمای 18 درجه سانتیگراد گرم ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند. دراین مدت کمینه و بیشینه دمای شهر مشهد به ترتیب 1- و 14 درجه سانتیگراد بوده است.
همچنین آسمان امروز چهارشنبه شهرستان مشهد، صاف تا کمی ابری گاهی افزایش سرعت وزش باد، در بعضی ساعات همراه با غبار محلی پیش بینی می شود، دمای هوای امروز مشهد درگرم ترین زمان 17 درجه سانتیگراد که در سردترین زمان به صفر درجه کاهش خواهد یافت.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات