عملیات سخت ونفس گیرآتش نشانان در پی آتش سوزی جنگل و علفزارها/ آتش نشانی رشت

عملیات سخت ونفس گیرآتش نشانان در پی آتش سوزی جنگل و علفزارها/ آتش نشانی رشت

125 رشت_ به گزارش خبرنگار تحریریه خبر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، آتش نشانان و تیم های امداد و نجات آتش نشانی رشت در 24 ساعت گذشته مصادف با 3 دی ماه 98  نسبت به پوشش 13 مورد حادثه، آتش سوزی و خدمات ایمنی اقدام کردند.

بالغ بر 6 ساعت اطفای آتش سوزی در جنگل

شهرام مومنی با بیان اینکه چهار مورد آتش سوزی علفزار و جنگل به این مرکز گزارش شد، ادامه داد: اطفای این آتش سوزی ها بالغ بر 9 ساعت بطول انجامید که از این مدت تنها 6 ساعت و 25 دقیقه آن متعلق به اطفای آتش سوزی جنگل های لاکان بوده است.

وی ضمن اشاره به سقوط بانوی جوان 37 ساله به حاشیه رودخانه ای در رشت، افزود: خوشبختانه تیم نجات آتش نشانان با همکاری تیم اورژانس حاضر در محل نسبت به انتقال فرد مصدوم "آسیب دیدگی از ناحیه کتف دست" به مکان امن و اعزام به مراکز درمانی اقدام کردند.

مومنی با اشاره به وزش باد وکهنسال بودن درخت که موجبات سقوط آن در حمیدیان رشت و مسدود شدن قسمت هایی از ورودی کوچه را فراهم نموده بود ادامه داد: آتش نشانان پس از برش و انتقال درخت و باز کردن مسیر رفت و آمد به ایستگاه مربوطه مراجعت نمودند.

همین گزارش حاکی است: تمهیدات ایمنی جهت پیشگیری از سقوط داربست، نجات شهروند 30 ساله بعلت نقص فنی قفل درب اتاق خواب، نجات شهروند 45 ساله بواسطه نقص فنی آسانسور و چهار مورد خدمات ایمنی از دیگر عملیات های آتش نشانان در 24 ساعت گذشته بوده است.


لینک اصل خبر در سایت شهرداری رشت

    منبع خبر

    شهرداری رشت

    شهرداری رشت یک شهرداری در شهر رشت می باشد

      نظرات