طی 45 دقیقه، دو واحد مسکونی در کرمان طعمه حریق شد


طی 45 دقیقه، دو واحد مسکونی در کرمان طعمه حریق شد

مدیر عامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان، از طعمه حریق شدن دو منزل مسکونی در شهر کرمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، رضا میرزایی در این خصوص گفت: طی تماس تلفنی در ساعت 4 و 52 دقیقه صبح امروز با ستاد مرکز فرماندهی عملیات (125) این سازمان از طعمه حریق شدن یک منزل مسکونی آگاه شدیم.

وی محل حادثه را خیابان سعدی اعلام کرد و افزود: آتش نشانان در محل حادثه حضور پیدا کردند و عملیات اطفاء حریق منزل مسکونی را در دستور کار قرار داده و از سرایت آتش‌سوزی به منازل همجوار جلوگیری نمودند.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، همچنین از اطفاء حریق یک منزل مسکونی که مقدار زیادی مواد شیمیایی خطرناک به صورت غیر اصولی در آن انبار شده بود در ساعت 5 و 38 دقیقه صبح امروز خبر داد.

میرزایی محل این حادثه را خیابان شهید شیروانی اعلام کرد و افزود : علاوه بر حجم شعله و آتش‌سوزی توسط مواد شیمیایی جنس این مواد به گونه ای است که در اثر سوختن، گازهای سمی خطرناک تولید می کنند که موجب تخریب محیط زیست و به خطر افتادن سلامت ساکنین و شهروندان می‌شود.

وی ادامه داد: بلافاصله دوتیم اطفاء حریق این سازمان از ایستگاه های 7 و 10 به محل حادثه اعزام و ضمن رعایت نکات ایمنی و حفاظتی این آتش سوزی با تلاش 8 نفر آتش نشان مهار شد.

وی در پایان گفت: علل حوادث ذکر شده در دست بررسی است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات