جشنواره ابوذر به شنیدن بهتر صدای مردم کمک می کند

جشنواره ابوذر به شنیدن بهتر صدای مردم کمک می کند

جشنواره ابوذر به شنیدن بهتر صدای مردم کمک می کند

شهردار مشهد با تاکید بر اهمیت رسانه ها در برقراری ارتباط میان مردم و مسئولان گفت: جشنواره ابوذر به شنیدن بهتر صدای مردم کمک می کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا کلائی امروز در حاشیه اختتامیه چهارمین جشنواره ابوذر که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار خراسان رضوی، رییس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد و جمعی از مدیران شهری و استانی برگزار شد، افزود: جشنواره ابوذر در چند سال گذشته موفق شده است که به عنوان یک رویداد رسانه ای بزرگ میان اهالی رسانه جای خود را بازکند.
وی اضافه کرد: بر اساس آمار ارائه شده هر سال حداقل هزار اثر، نسبت به دوره های قبلی به جشنواره ابوذر ارسال می شود و کیفیت آثار ارسالی نشان دهنده این است که رسانه ها به این جشنواره اعتماد پیدا کرده اند.
کلائی با بیان اینکه رسانه های رسمی به این جشنواره ورود جدی تری پیدا کرده اند، اظهارکرد: با نگاه به آثار ارسالی چهارمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر می بینیم که آثار قوی و از لحاظ کیفی نیز قابل قبول بوده اند.
شهردار مشهد ادامه داد: امیدوارم فراتر از اختتامیه جشنواره که تقدیر از ده ها اثر برتر است، گردهمایی اهالی رسانه که به نوعی قلب تپنده جامعه هم هستند بتواند به تمامی بخش هایی که در حوزه عمومی به مردم خدمت می کنند،کمک کند.
وی افزود: مدیریت شهری نیز یکی از همین بخش های عمومی است که برای خدمات رسانی بهتر نیاز به شنیدن صدای مردم دارد، لذا امیدواریم برگزاری این جشنواره به شنیدن بیشتر صدای مردم و برطرف کردن نیازها و خواسته های آنها کمک کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات