تلاش 24 ساعته آتش نشانان در یک نگاه/ آتش نشانی رشت

تلاش 24 ساعته آتش نشانان در یک نگاه/ آتش نشانی رشت

بالغ بر 43 ساعت تلاش برای اطفای آتش سوزی علفزارها و جنگل تنها در 24 ساعت گذشته

125 رشت- به گزارش خبرنگار تحریریه خبر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، همانطور که در اخبار گذشته ذکر شد بواسطه وزش باد گرم شیفت کاری بسیار سخت و نفس گیری برای آتش نشانان شهر باران رقم خورد.

بابک رمضانی رییس سازمان آتش نشانی رشت که بارها از طریق ارتباط بی سیمی از تمامی آتش نشانان بواسطه تلاش های بی دریغشان سپاسگزاری کرد بار دیگر بر انتشار این مهم تاکید داشت و افزود: بی شک آماده باش آتش نشانان و پشتکار و فعالیت های مکرر اما جسورانه و با پشتکار قوی، برایمان بسیار قابل احترام است که بدین وسیله از تمامی آتش نشانان حاضر در 14 ایستگاه آتش نشانی، ستاد فرماندهی و کادر اداری کمال تشکر و قدردانی را داریم.

همین گزارش حاکی است: ستاد فرماندهی و مرکز کنترل 125 آتش نشانی رشت در 24 ساعت گذشته پاسخگوی بالغ بر یک هزار و 100 تماس شهروندان بوده که در مجموع 58 مورد عملیات به آتش نشانان محول گردید.

گفتنی است: از این تعداد سهم آتش سوزی علفزارها و جنگل 45 مورد بوده که در مجموع در زمان 43 ساعت و 28 دقیقه مهار شد.

شایان ذکر است: 4 عملیات جمع آوری و حفظ ایمنی بواسطه سقوط درخت، یک مورد سقوط حلب ساختمان در حال احداث، یک مورد تصادف خودرو و شکستگی المک گاز، یک مورد حادثه محبوس شدن در آسانسور، یک مورد آتش سوزی سوله،  یک مورد آتش سوزی منزل مسکونی و چهار مورد خدمات ایمنی از دیگر عملیات های آتش نشانان بوده است.

اتوی روشن حادثه ساز شد

در پایان می توان به آتش سوزی منزل مسکونی در حمیدیان رشت اشاره کرد که به ساعت 20:38 شب گذشته رخ داد و علت حادثه روشن ماندن اتو و ترک خانه بوده است که آتش نشانان سریعا ضمن اطفای آتش؛ تمامی چند قطعه طلا و مقادیری پول نقد که خوشبختانه از آسیب آتش به دور مانده بود را تحویل مالک دادند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری رشت

    منبع خبر

    شهرداری رشت

    شهرداری رشت یک شهرداری در شهر رشت می باشد

      نظرات