جریمه ایرلاین ها در تاخیرهای بیش از ۴ ساعت

جریمه ایرلاین ها در تاخیرهای بیش از ۴ ساعت

چنانچه تاخیر بیش از ۴ ساعت باشد، در این صورت شرکت حمل کننده موظف است، علاوه بر رعایت مواردی که در بالا عنوان شد، نسبت به جبران خسارت به میزانی که از قبل تعیین شده است بپردازد. در مورد پروازهایی که به دلیل شرایط جوی و یا اضطراری فرودگاه مبداء، مقصد و مسیردچار تاخیر یا ابطال بیش از دو ساعت می‌شود، شرکت‌های هواپیمائی با رعایت مقررات پذیرائی از نوع اول، صرفا موظف به استرداد کامل وجه به مسافرین هستند. اما کاری که مسافر باید در چنین شرایطی انجام دهد این است که بلافاصله و قبل از ترک فرودگاه، گزارش مفقودی، آسیب دیدگی و لیست محتویات بار خود را به شرکت حمل کننده ارائه کند. هر چند این مورد کمتر پیش می‌آید، اما در صورتی که به رغم داشتن بلیت تایید شده، شرکت هواپیمایی از پذیرش مسافر به دلیل محدودیت‌های شرکت حمل کننده اعم از بازرگانی، فنی یا عملیاتی جلوگیری کند، ...

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    منبع خبر

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات