سیاست شورا حمایت همه‌جانبه از فعالیت‌های فرهنگی و ورزش شهروندی است

سیاست شورا حمایت همه‌جانبه از فعالیت‌های فرهنگی و ورزش شهروندی است

به گزارش شهریار، سعید نیکوخصلت در حاشیه جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تبریز که با حضور مسئولان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: نگاه ما این است که با مشارکت مردم گسترده فعالیت‌ها در تمام زمینه‌هایی که تبریز حرفی برای گفتن دارد را توسعه دهیم.
او افزود: از سوی دیگر اعضای شورای شهر اعلام آمادگی کرده‌اند تا حمایت‌های لازم را در زمینه‌هایی که نیاز به فعالیت‌های فرهنگی، تغییر رفتارهای اجتماعی، فعالیت‌های آموزشی، حفظ میراث فرهنگی، هنری و ... وجود دارد، داشته باشند.
دبیر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تبریز با اشاره به برگزاری جلسات تخصصی در حوزه‌های مختلف عنوان کرد: در این ماه جلسات تخصصی متعددی با صاحبان فکر، مدیران اجرایی، میراث فرهنگی، اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ... برگزار می‌کنیم تا با تعریف رویکردهای مشترک، در حفظ، توسعه و ارتقای مکتب و فرهنگ تبریز موفق باشیم.
او در خصوص سیاست‌گذاری‌های صورت گرفته برای توسعه ورزش همگانی و فعالیت‌های فرهنگی در سال آتی گفت: به‌رغم تنگناهای اقتصادی موجود، فکر می‌کنم می‌توان این مژده را داد که با مشارکت بخش خصوصی و مردم عزیز تلاش می‌کنیم تا بودجه سال آتی این سازمان را دو برابر کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات