برگزاری دوره‌های آموزشی هنری با هدف امیدبخشی به سالمندان

برگزاری دوره‌های آموزشی هنری با هدف امیدبخشی به سالمندان

مدیر فرهنگ‌سرای المهدی(عج) سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از برگزاری دوره‌های آموزشی هنری ویژه سالمندان کاشان توسط این فرهنگ‌سرا با هدف امید بخشی در این قشر از اجتماع خبر داد.

محمدرضا گلسرخی با بیان اینکه یکی از اهداف فرهنگ‌سرای المهدی تکریم و احترام به سالمندان است، گفت: با توجه به اینکه سالمندان جز سرمایه‌های معنوی در هر خانواده‌ای هستند و ارتقای سطح دانش در بین آن‌ها می‌تواند موجب نشاط اجتماعی شود، فرهنگ‌سرای المهدی برنامه‌های ویژه‌ای به منظور امید بخشی به سالمندان برای زندگی بهتر برای آن‌ها در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه اولین دوره این کلاس‌ها روز دوشنبه 9 دی ماه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر در مرکز آسایشگاه سالمندان میعاد منطقه راوند برگزار می‌شود، هدف از انجام این فعالیت را غنی سازی اوقات فراغت و همچنین بازآوری توانمندی‌های سالمندان ذکر کرد.

مدیر فرهنگ‌سرای المهدی(عج) در بخش دیگری از سخنان خود تقویت بنیان اقتصادی خانواده‌های منطقه راوند را یکی دیگر از اهداف فرهنگ‌‌سرای المهدی دانست و خاطرنشان کرد: به این منظور ویژه برنامه «فرصت» با محوریت توسعه کارآفرینی و اشتغال خانگی بانوان منطقه در این فرهنگ‌سرا در نظر گرفته شده است.

گلسرخی متذکر شد: دوره آموزشی بافتنی با قلاب یکی از سری برنامه‌های «فرصت» است که همزمان با ماه دی در راستای رونق تولید هر هفته سه‌شنبه ها از ساعت ۹ تا ۱۰ صبح به صورت کاملاً رایگان در فرهنگ‌سرای المهدی برای بانوان منطقه راوند برگزار می‌شود.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات