مديرعامل شركت آب و فاضلاب شهرستان خوی خبر داد: پيشرفت 60 درصدي مخزن پنج هزار متر مكعبي آغچه قشلاق خوي

سلطانعلي وليزاده رئيس هيئت مديره و مدير عامل شركت آب و فاضلاب خوي طی مصاحبه اي با روابط عمومي شركت گفت : مخزن 5 هزار مترمكعبي شهرك وليعصر (عج) در ابتداي جاده آغچه ­قشلاق نرسيده به مساكن مهر در حال احداث میباشد. كارفرماي اين پروژه شركت آب و فاضلاب آذربايجان غربي و نظارت آن بر عهده شركت آب و فاضلاب خوي مي­باشد.

وي ميزان اعتبار اوليه 22 ميليارد ريال و مدت اوليه پيمان 20 ماه شمسي  اعلام كرد و افزود در حال حاضر پروژه با پيشرفت فيزيكي حدود 60 درصد در حال انجام مي­باشد.

وليزاده خاطر نشان كرد در پروژه مذكور احداث مخزن بتني 5 هزار مترمكعبي و اجراي ساختمان سرايداري 80 مترمربعي و خط انتقال برگشت تا تقاطع جاده آغچه قشلاق، حوضچه­هاي ورودي و خروجي، سيستم زهكشي و محوطه­سازي از  تعهدات پيمانكار مي­باشد.  مدير عامل شركت افزود: بتن­ريزي كف و حوضچه­هاي خروجي و شستشوي مخزن با آرماتور­گذاري حدود يكصد تن و اجراي بتن به حجم 800 مترمكعب در سال 1397 اتمام يافته و آرماتورگذاري ديواره­ها و ستون­ها به مقدار 43 تن و بتن­ريزي ستونها، ديوار شمالي و قسمتي از ديوارهاي غربي و مياني به حجم 200 مترمكعب انجام شده وي گفت عمليات پي­كني و اجراي پي و ستون­هاي ساختمان سرايداري كارهاي ديگري است كه به اتمام رسيده است.وليزاده اظهار داشت  پيش­بيني مي شود بعد از اتمام بتن­ريزي ديواره­ها و ستون­ها تا آخر سال 1398 و با تامين اعتبار لازم تا اواسط سال 1399 مخزن ­فوق­ به مرحله  بهره ­برداري برسد.

مديرعامل شركت ميزان هزينه در اين مخزن تا بحال را بيش از 12 ميليارد ريال اعلام كرد.

شايان ذكر با احتساب اين مخزن و مخزن 15 هزار مترمكعبي در حال احداث توسط سازمان آب منطقه­اي آذربايجان غربي (10 هزار مترمكعبي جاده آغچه قشلاق و 5 هزار مترمكعب كنار مخزن شهيد صفرزاده) حجم مخازن خوي به 51 هزار مترمكعب خواهد رسيد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی یک شرکت در شهر ارومیه می باشد

      نظرات