فاز دوم انجام ممیزی خارجی در زمینه IMS انجام شد

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت شبکه برق ایران، در پایان فرآیند ممیزی خارجی در زمینه IMS در نوبت اول حائز شرایط لازم جهت انجام فرآیند ممیزی شد و براین اساس فاز دوم ممیزی با هدف بهبود فرآیندهای شرکت انجام شد.
در اختتامیه فاز دوم انجام ممیزی خارجی در زمینه IMS، "مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران دکتر داود فرخزاد" با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص ممیزی، گفت: بنده به عنوان مسئول و عضوی از اعضای خانواده شرکت مدیریت شبکه برق ایران ابراز خوشحالی می کنم که توانستیم با موفقیت فاز دوم انجام ممیزی خارجی را پشت سر بگذاریم و توسط متخصصانی خارج از شرکت ممیزی شویم.
دکتر فرخزاد افزود: ارزیابی ها به گونه ای بوده که بنده با 15 سال سابقه فعالیت در شرکت دریافتم مواردی وجود دارد که در قبل به آنها توجه نشده بود. رفع و یا اصلاح این موارد کمک خواهد کرد تا بتوانیم کارهایمان را به خوبی و بهتر از قبل در راستای خدمت رسانی انجام دهیم.
دکتر فرخزاد در این جلسه از همکاران شرکت مدیریت شبکه برق ایران خواست که با توجه به دانش، تخصص و نیز توان علمی خود، بیشتر به مردم خدمت کنند و در تامین برق مطمئن برای مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرده و رسالتشان را به خوبی انجام دهند.
در پایان مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران ضمن ابراز امیدواری اظهار داشت: با توجه به اینکه توانستیم در فاز دوم انجام ممیزی خارجی در زمینه IMS، موفق و نمره تایید را اخذ کنیم، امیدواریم که این تاییدات راهی برای انجام بهتر فعالیت ها و خدمت رسانی به مردم در آینده باشد.
استقرار سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) در شرکت مدیریت شبکه برق ایران
شرکت مدیریت شبکه برق ایران از سال 96 به منظور بهبود عملکرد و تحقق چشم انداز سازمان، نسبت به اجرای پروژه استقرار سیستم مدیریت یکپارچه(IMS) و همچنین پروژه طرح ریزی فرآیندهای کسب و کار با همکاری مشاور اقدام نمود که به منظور پیاده سازی و استقرار سیستم های فوق نسبت به تشکیل"کارگروه اجرا ، نگهداشت و توسعه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS)" متشکل از 31 نفر از کارشناسان و مدیران کلیه واحدها اقدام گردید و در تاریخ اول و دوم دی ماه سال 98 ممیزی شخص ثالث توسط یکی از موسسات معتبر تحت اعتبار DAKKS آلمان انجام پذیرفت و این شرکت برای اخذ گواهینامه های ISO9001:2015 وISO1400:2015 وISO4500:5018 توصیه گردید.
بدیهی است استقرار سیستم های فوق، آغازی برای مسیر طولانی و بی انتهای بهبود و تعالی سازمانی می باشد و این امر جز با تعهد و همکاری مدیران و کارکنان در این شرکت محقق نخواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت شبکه برق ایران

    منبع خبر

    شرکت مدیریت شبکه برق ایران

    شرکت مدیریت شبکه برق ایران

    شرکت مدیریت شبکه برق ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات