درخشش بانوان برق منطقه ای خوزستان در اولین جشنواره دارایی های فکری بانوان وزارت نیرو

درخشش بانوان برق منطقه ای خوزستان در اولین جشنواره دارایی های فکری بانوان وزارت نیرو

آثار ارسالی سه تن از بانوان شرکت برق منطقه ای خوزستان در اولین جشنواره دستاوردهای پژوهشی، فناوری و دارایی های فکری بانوان در حوزه صنعت آب، برق و انرژی پذیرفته و در این جشنواره شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، خانم ها پریسا قشقایی پور، فاطمه مهران فر و حدیث ابدالی با ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره و تاییدیه آثار، در این جشنوراه در تهران شرکت کردند.
از میان بانوان شرکت کننده در جشنواره 10 نفر به عنوان منتخب برتر انتخاب شدند که پریسا قشقایی پور به عنوان برگزیده برتر در محور " برگزیدگان جشنواره ملی و بین المللی" با عنوان کسب مدال طلا از اختراعات نورنبرگ آلمان با موضوع حذف آلومینیوم از آب و پساپ های صنعتی با استفاده از کربن اکتیو فعال دانه بندی شده، از سوی معاونت منابع انسانی وزارت نیرو مورد تقدیر قرار گرفت.
همچنین پریسا قشقایی پور مجری طرح در معاونت بهره برداری برق منطقه ای خوزستان، یکی از شش پنل سخنرانی در این جشنواره را با عنوان انتقال تجربیات و تخصص های علمی پژوهشی ارائه کرد.
حدیث ابدالی از کارشناس های شاغل در معاونت مالی و پشتیبانی و فاطمه مهران فر از کارشناس های شاغل در معاونت بهره برداری شرکت برق منطقه ای خوزستان هستند.
تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

منبع خبر

شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان یک شرکت در شهر زاهدان می باشد

    نظرات