❇️مراحل نهایی طرح احداث بیمارستان ٩٧ تختخوابی شهرستان تکاب

❇️مراحل نهایی طرح احداث بیمارستان ٩٧ تختخوابی شهرستان تکاب


◀️معاون وزیر راه و شهرسازی از پیشرفت ٩٣ درصدی بیمارستان ٩٧ تختخوابی شهرستان تکاب خبر داد، گفت: عملیات تکمیل و تجهیز این طرح به سرعت اجرا می‌شود.

◀️به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه وشهرسازی آذربایجان غربی، محمدجعفر علیزاده در بازدید از مراحل تکمیل طرح ساخت بیمارستان ٩٧ تختخوابی شهرستان تکاب گفت: این طرح در ابتدا با هدف احداث ۶۴ تخت بیمارستانی آغاز شد، اما با توجه به نیازهای بهداشتی و درمانی منطقه این ظرفیت به ٩٧ تخت ارتقا یافت.

◀️معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان مجری ساختمان ها و تأسیسات دولتی و عمومی با بیان این‌که راه‌اندازی بیمارستان ٩٧ تختخوابی موجب ارتقای شاخص‌ ارائه خدمات بهداشتی و درمانی منطقه می‌شود، افزود: این طرح با استاندارهای بیمارستان عمومی ساخته می‌شود و تمامی تخصص‌ها با درمانگاه‌های فوق‌تخصصی جهت پاسخ‌گویی به نیازهای مردم راه‌اندازی می‌شود.

◀️وی یادآور شد: بهره‌برداری از این طرح بیمارستانی که از نیازهای عرصه سلامت و درمانی منطقه است در اولویت‌ کاری این سازمان قرار دارد و تلاش می‌شود به زودی شاهد افتتاح طرح باشیم.

◀️معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه نماینده مردم شهرستان های شاهین‌دژ و تکاب و مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از بخش‌های مختلف طرح ساخت بیمارستان ٩٧ تختخوابی شهرستان تکاب بازديد کردند.
@westmrud لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی

    اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات