رونمایی از نرم افزار نقشه همراه و نقشه جامع گردشگری ارومیه/ امکان معرفی کسب و کار از سوی شهروندان فراهم می شود

رونمایی از نرم افزار نقشه همراه و نقشه جامع گردشگری ارومیه/ امکان معرفی کسب و کار از سوی شهروندان فراهم می شود

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه خبر از رونمایی از نرم افزار نقشه همراه و نقشه جامع گردشگری ارومیه داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، یاسر اسدپور اظهار کرد: سامانه نقشه جامع گردشگری همراه شهر ارومیه به عنوان بستر اطلاعات جامع شهری با ارائه انواع خدمات مبتنی بر نقشه شامل مسیریابی، جستجوی اماکن در دسته بندی های مختلف، مشاهده انواع نقشه های پایه، کسب و کارهای الکترونیک راه اندازی و رونمایی شد.
وی افزود: هدف از ارائه سرویس های شهروندی- گردشگری مبتنی بر موقعیت مکانی، آسان سازی دسترسی کاربران به اطلاعات و سرویس های مکانی، متناسب با نیاز و موقعیت جاری ایشان است.
رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه گفت: این سامانه در 15 لایه مختلف اطلاعاتی شامل مراکز اقامتی و گردشگری، حمل و نقل و ترافیک، مراکز هنری، تفریح و سرگرمی، خوردنی‌جات، بازار و خرید، بهداشتی و درمانی، خدمات اداری، ورزشی، مراکز آموزشی، مراکز فرهنگی، مذهبی، خدمات شهری، نیازمندی های متداول، سایرنیازمندی‌های روزمره، با‌‌‌‌‌‌نک‌ها و خودپردازها و شعب نمایندگی بیمه آماده سازی شده است.
اسدپور ادامه داد: این سامانه برای تمامی همشهریان و گردشگران قابل دسترس بوده و از مهمترین قابلیت های آن می توان به گزینه این "دور و برا" اشاره کرد که شهروند از طریق این قابلیت می تواند با مدیریت زمان خود از خدمات نزدیک به خود استفاده کند.
وی ابراز امیدواری کرد که با ارائه این بسته نرم افزاری مبتنی بر نقشه و همکاری بیشتر مجموعه های مختلف شهری و شهروندان مبنی بر تکمیل داده های اطلاعاتی و توصیفی، شاهد توسعه سریع این خدمت و شکل گیری پایگاه اطلاعاتی گردشگری و نقشه محور ایده آل در شهر باشیم و بسترهای ارتباطی لازم را برای تحقق شهر الکترونیکی فراهم آوریم .
وی تصریح کرد: بزودی امکان دسترسی جهت معرفی کسب و کار از طریق شهروندان فراهم می شود.
رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: این سامانه با آدرس map.urmia.ir قابل دسترس برای تمامی همشهریان و گردشگران است و برای استفاده بر روی گوشی های اندرویدی با نصب اپلیکیشن "نقشه همراه ارومیه" از روی کافه بازار یا وب سایت میز خدمت الکترونیکی شهرداری ارومیه به آدرس khedmat.urmia.ir به راحتی بارگذاری و نصب می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات