تکمیل پروژه پل تا پل نقش موثری در کاهش ترافیک مرکز استان دارد

تکمیل پروژه پل تا پل نقش موثری در کاهش ترافیک مرکز استان دارد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، عباس رجبی شهردار مرکز استان در شصت و دومین جلسه شورای اسلامی شهر، از پروژه‌ پل تا پل به عنوان موثرترین پروژه در کاهش ترافیک مبادی ورودی غرب و جنوب غربی ساری یاد کرد و اظهار داشت: همت مجموعه مدیریت شهری بر این است که با تلاش و فعالیت مداوم و با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر، این پروژه را در اسرع وقت به سرانجام برسانیم.

وی افزود: تعدادی پروژه‌های نیمه کاره در شهر ساری داریم که امیدواریم به‌زودی این پروژه‌ها با انضباط مالی در شهرداری ساری محقق شود.

شهردار ساری با اشاره به اینکه ساری، مرکز مازندران پیشانی استان است، تصریح کرد: شهر ساری در حوزه توسعه زیربنایی و اجرای پروژه‌های بزرگ عمرانی نیازمند توجه بیشتر اعتبارات ملی است.

در این جلسه، علیجان شمشیربند رئیس شورای اسلامی شهر ساری نیز با اشاره به در پیش بودن حماسه 9 دی اظهار داشت: حضور پرشور مردم در این حماسه عظیم سبب شد تا نظام اسلامی تقویت شود.

وی افزود: امسال نیز مردم ساری همگام با سایر مناطق استان در 9 دی حماسه‌ای بی‌نظیر خلق خواهند کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی در شهرداری ساری تقویت شده است، تصریح کرد: شورای اسلامی شهر برای توسعه و آبادانی ساری  با شهردار همکاری و همراهی می‌کند.

شمشیربند با بیان اینکه شهر ساری در مدار سازندگی قرار گرفته است، افزود: امیدواریم بتوانیم در حوزه سازندگی شهر ساری گام های بلند و موثری برداریم.

در این جلسه، دریافت تسهیلات 150 میلیارد تومانی شهرداری برای توسعه پروژه پل تا پل مورد تصویب اعضای شورای اسلامی شهر قرار گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات