همایش محبان فاطمی در قزوین برگزار شد

همایش محبان فاطمی در قزوین برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ در این همایش، حجت الاسلام نعمت اللهی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت:جنس باورهای ما دینی است و شاخصه باور شیعی یکی اندیشه ظلم ستیزی حسینی و دیگری انتظار درخشان مهدویت است و بقیه موارد ذیل اینها تعریف می‌شود.

حجت الاسلام نعمت اللهی افزود: اظهار کرد:یکی از گروه‌هایی که می‌توانند در تقویت سرمایه‌های اجتماعی کمک کنند شما مداحان و شعرای دینی هستند و نقش شما برجسته است چون مخاطبان شما اگر درست هدایت شوند به نتایج ارزشمندی می رسیم.

حجت الاسلام نعمت اللهی انقلاب اسلامی و تداوم جنگ تحمیلی زاییده قدرت اجتماعی بود و حوادث و فتنه‌ها نیز با همین قدرت اجتماعی مدیریت شد و در اتفاقات اخیر هم که از سوی دشمن هدایت می‌شد مردم در صحنه بودند و بساط بدخواهان را جمع کردند.

وی از همکاری سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین،بسیج مداحان، کانون مداحان، اداره کل اوقاف و امور خیریه با اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین در برگزاری این مراسم تشکر کرد.

گفتنی است؛ در ادامه از پیش کسوتان تبلیغ و مداحان تجلیل شد،در این مراسم از سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین نیز تقدیر بعمل آمد.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات